dodatkowe odszkodowanie za samoch贸d

Data: 2010-02-22 18:02:49
Autor: Jacek_P
dodatkowe odszkodowanie za samoch贸d
piili napisal:
czy staraj膮c si臋 o odszkodowanie od administratora budynku, z kt贸rego
spadaj膮cy 艣nieg uszkodzi艂 samoch贸d, musz臋 si臋 przyznawa膰 偶e mam AC?
Wola艂abym tego unikn膮膰 i nie wiem, czy ubezpieczyciel budynku b臋dzie
mia艂 wgl膮d w m贸j pe艂en pakiet ubezpieczenia?

Nic nie musisz udostepniac. Masz roszczenie do administratora
budynku, nie do ubezpieczyciela budynku. Jak ubezpieczyciel
bedzie uskutecznial spychologie, to zagroz skierowaniem sprawy
do sadu. Jak to nie pomoze, to wynajmij profesjonalnego prawnika.
Oplaci sie ;)

--
Pozdrawiam,

Jacek