dodatkowe odszkodowanie za samochód

Data: 2010-02-22 08:35:09
Autor: piili
dodatkowe odszkodowanie za samochód
Szanowni Państwo,

czy starając się o odszkodowanie od administratora budynku, z którego
spadający śnieg uszkodził samochód, muszę się przyznawać że mam AC?
Wolałabym tego uniknąć i nie wiem, czy ubezpieczyciel budynku będzie
miał wgląd w mój pełen pakiet ubezpieczenia?

Bardzo proszę o odpowiedź

Data: 2010-02-22 18:02:49
Autor: Jacek_P
dodatkowe odszkodowanie za samochĂłd
piili napisal:
[...]

Nic nie musisz udostepniac. Masz roszczenie do administratora
budynku, nie do ubezpieczyciela budynku. Jak ubezpieczyciel
bedzie uskutecznial spychologie, to zagroz skierowaniem sprawy
do sadu. Jak to nie pomoze, to wynajmij profesjonalnego prawnika.
Oplaci sie ;)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-02-22 19:08:13
Autor: MadMan
Dnia Mon, 22 Feb 2010 08:35:09 -0800 (PST), piili napisał(a):

czy starając się o odszkodowanie od administratora budynku, z którego
spadający śnieg uszkodził samochód, muszę się przyznawać że mam AC?

A po co? Przecież to nie ty sobie zepsułeś samochód tylko tobie zepsuli,
więc AC nie ruszaj. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-22 11:58:21
Autor: piili
On 22 Lut, 19:08, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
> [...]

> spadający śnieg uszkodził samochód, muszę się przyznawać że mam AC?

A po co? Przecież to nie ty sobie zepsułeś samochód tylko tobie zepsuli,

Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
Tlen: madman1985, GG: 2283138

AC i tak mi  wypłaci. Tylko administratorowi się nie przyznałam że je
mam. Będą pewnie chcieli nr polisy i właśnie nie wiem, czy to wyjdzie
na jaw i czy w ogóle tak można

Data: 2010-02-22 21:10:25
Autor: gacek
piili wrote:
[...]

Próbować oczywiście można. Ale czy naprawdę sądzisz, że twoja ubezpieczalnia AC nie wystąpi z regresem do wspólnoty?

gacek

Data: 2010-02-22 21:11:10
Autor: Marcin J. Kowalczyk
W dniu 2010-02-22 20:58, piili pisze:
[...]

Czyli chcesz wziac odszkodowanie i ze swojego AC i z OC administratora?

Data: 2010-02-22 12:26:15
Autor: piili
On 22 Lut, 21:11, "Marcin J. Kowalczyk" <kowa...@kowalma.kom> wrote:

> [...]
> na jaw i czy w ogóle tak można

Czyli chcesz wziac odszkodowanie i ze swojego AC i z OC administratora?

Można?

Data: 2010-02-22 22:16:03
Autor: Marcin J. Kowalczyk
W dniu 2010-02-22 21:26, piili pisze:
[...]

Czyli co - naprawa np. 5k pln a ty chcesz wziac 2x5k pln?

Nie, nie mozna.

Data: 2010-02-23 09:53:03
Autor: Andrzej Lawa
piili pisze:

Czyli chcesz wziac odszkodowanie i ze swojego AC i z OC administratora?

Można?

Oczywiście, że nie - to już wyłudzenie.

Data: 2010-02-23 10:29:26
Autor: Herald
Dnia Mon, 22 Feb 2010 11:58:21 -0800 (PST), piili napisał(a):

Będą pewnie chcieli nr polisy

Po co im/komukolwiek nr Twojej polisy?
Ty wyrządziłaś szkodę?
Może podaj im jeszcze swój "cykl", rozmiar gorsetu i pantofelka ;)

Data: 2010-02-22 12:39:04
Autor: piili
> [...]

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com

Czemu lepszym rozwiązaniem byłoby "nie ruszanie" AC? Jest jakoś
ograniczona kwota ewentualnych odszkodowań wypłacanych w ramach AC?

Data: 2010-02-22 21:59:17
Autor: MadMan
Dnia Mon, 22 Feb 2010 12:39:04 -0800 (PST), piili napisał(a):

Czemu lepszym rozwiązaniem byłoby "nie ruszanie" AC? Jest jakoś
ograniczona kwota ewentualnych odszkodowań wypłacanych w ramach AC?

Temu że bezsensownie zniżkę stracisz, zyskując przy okazji nic. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-22 22:17:23
Autor: Marcin J. Kowalczyk
W dniu 2010-02-22 21:39, piili pisze:
Czemu lepszym rozwiązaniem byłoby "nie ruszanie" AC? Jest jakoś
ograniczona kwota ewentualnych odszkodowań wypłacanych w ramach AC?

Nie pamietasz co podpisywales?
Max kwota to tyle na ile ubezpieczyles ale nie wiecej niz wartosc rynkowa.

Data: 2010-02-22 13:41:02
Autor: piili
On 22 Lut, 22:17, "Marcin J. Kowalczyk" <kowa...@kowalma.kom> wrote:
> [...]

Nie pamietasz co podpisywales?
Max kwota to tyle na ile ubezpieczyles ale nie wiecej niz wartosc rynkowa..

Dobra, dzięki. Już człowiek oświecony :)

Data: 2010-02-23 10:32:18
Autor: Herald
[...]

Jak już tutaj pisano, utrata paru procent zniżki z AC. Ale do tego dochodzi
tez obniżenie wartości pojazdu o wypłacona kwotę. Chyba że doubezpieczysz
pojazd do wartości rynkowej :)
Tylko pytanie - dlaczego masz ponosić takie koszty skoro to nie Twoja wina
że powstała na Twoim pojeździe szkoda?
Jeżeli byś sama wjechała do rowu etc - to wówczas przydaje się AC :)

Data: 2010-02-23 03:28:57
Autor: piili
On 23 Lut, 10:32, Herald <her...@onet.eu> wrote:
> [...]

że powstała na Twoim pojeździe szkoda?
Jeżeli byś sama wjechała do rowu etc - to wówczas przydaje się AC :)

Wielkie dzięki Wam wszystkim za rozświetlenie mi sytuacji. Człowiek
się uczy dopiero jak mu się coś przydarzy :)

dodatkowe odszkodowanie za samochód