dodatkowe odszkodowanie za samochód

Data: 2010-02-22 19:08:13
Autor: MadMan
dodatkowe odszkodowanie za samochód
Dnia Mon, 22 Feb 2010 08:35:09 -0800 (PST), piili napisał(a):

czy starając się o odszkodowanie od administratora budynku, z którego
spadający śnieg uszkodził samochód, muszę się przyznawać że mam AC?

A po co? Przecież to nie ty sobie zepsułeś samochód tylko tobie zepsuli,
więc AC nie ruszaj. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-22 11:58:21
Autor: piili

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com

AC i tak mi  wypłaci. Tylko administratorowi się nie przyznałam że je
mam. Będą pewnie chcieli nr polisy i właśnie nie wiem, czy to wyjdzie
na jaw i czy w ogóle tak można

Data: 2010-02-22 21:10:25
Autor: gacek
piili wrote:
[...]

Próbować oczywiście można. Ale czy naprawdę sądzisz, że twoja ubezpieczalnia AC nie wystąpi z regresem do wspólnoty?

gacek

Data: 2010-02-22 21:11:10
Autor: Marcin J. Kowalczyk
W dniu 2010-02-22 20:58, piili pisze:
[...]

Czyli chcesz wziac odszkodowanie i ze swojego AC i z OC administratora?

Data: 2010-02-22 12:26:15
Autor: piili
On 22 Lut, 21:11, "Marcin J. Kowalczyk" <kowa...@kowalma.kom> wrote:

> [...]
> na jaw i czy w ogóle tak można

Czyli chcesz wziac odszkodowanie i ze swojego AC i z OC administratora?

Można?

Data: 2010-02-22 22:16:03
Autor: Marcin J. Kowalczyk
W dniu 2010-02-22 21:26, piili pisze:
[...]

Czyli co - naprawa np. 5k pln a ty chcesz wziac 2x5k pln?

Nie, nie mozna.

Data: 2010-02-23 09:53:03
Autor: Andrzej Lawa
piili pisze:

Czyli chcesz wziac odszkodowanie i ze swojego AC i z OC administratora?

Można?

Oczywiście, że nie - to już wyłudzenie.

Data: 2010-02-23 10:29:26
Autor: Herald
Dnia Mon, 22 Feb 2010 11:58:21 -0800 (PST), piili napisał(a):

Będą pewnie chcieli nr polisy

Po co im/komukolwiek nr Twojej polisy?
Ty wyrządziłaś szkodę?
Może podaj im jeszcze swój "cykl", rozmiar gorsetu i pantofelka ;)

Data: 2010-02-22 12:39:04
Autor: piili
> [...]

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com

Czemu lepszym rozwiązaniem byłoby "nie ruszanie" AC? Jest jakoś
ograniczona kwota ewentualnych odszkodowań wypłacanych w ramach AC?

Data: 2010-02-22 21:59:17
Autor: MadMan
Dnia Mon, 22 Feb 2010 12:39:04 -0800 (PST), piili napisał(a):

Czemu lepszym rozwiązaniem byłoby "nie ruszanie" AC? Jest jakoś
ograniczona kwota ewentualnych odszkodowań wypłacanych w ramach AC?

Temu że bezsensownie zniżkę stracisz, zyskując przy okazji nic. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-22 22:17:23
Autor: Marcin J. Kowalczyk
W dniu 2010-02-22 21:39, piili pisze:
Czemu lepszym rozwiązaniem byłoby "nie ruszanie" AC? Jest jakoś
ograniczona kwota ewentualnych odszkodowań wypłacanych w ramach AC?

Nie pamietasz co podpisywales?
Max kwota to tyle na ile ubezpieczyles ale nie wiecej niz wartosc rynkowa.

Data: 2010-02-22 13:41:02
Autor: piili
On 22 Lut, 22:17, "Marcin J. Kowalczyk" <kowa...@kowalma.kom> wrote:
> [...]

Nie pamietasz co podpisywales?
Max kwota to tyle na ile ubezpieczyles ale nie wiecej niz wartosc rynkowa..

Dobra, dzięki. Już człowiek oświecony :)

Data: 2010-02-23 10:32:18
Autor: Herald
[...]

Jak już tutaj pisano, utrata paru procent zniżki z AC. Ale do tego dochodzi
tez obniżenie wartości pojazdu o wypłacona kwotę. Chyba że doubezpieczysz
pojazd do wartości rynkowej :)
Tylko pytanie - dlaczego masz ponosić takie koszty skoro to nie Twoja wina
że powstała na Twoim pojeździe szkoda?
Jeżeli byś sama wjechała do rowu etc - to wówczas przydaje się AC :)

Data: 2010-02-23 03:28:57
Autor: piili
On 23 Lut, 10:32, Herald <her...@onet.eu> wrote:
> [...]

że powstała na Twoim pojeździe szkoda?
Jeżeli byś sama wjechała do rowu etc - to wówczas przydaje się AC :)

Wielkie dzięki Wam wszystkim za rozświetlenie mi sytuacji. Człowiek
się uczy dopiero jak mu się coś przydarzy :)

dodatkowe odszkodowanie za samochód