dodatkowe opłaty za PZ w banku CitiHandlowy

Data: 2011-08-25 17:18:24
Autor: bastek72
dodatkowe opłaty za PZ w banku CitiHandlowy
w cenniku jest opłata (0) za ustanowienie PZ
oraz opłata (0) za realizację PZ

inne banki wprowadzają opłaty za brak realizacji
z powodu braku środków, za odwołanie 1 operacji
i za całkowitą rezygnację z PZ

ale Citki jakoś nie przewidziały takich pozycji.

Czy to oznacza, że nie należy się bać ww. opłat?
A może okaże się przykra niespodzianka, np. ukryli
coś w innych częściach tabeli opłat inaczej nazwali
itp. sztuczki?

Data: 2011-08-25 17:51:43
Autor: Kamil Jońca
bastek72@onet.pl writes:

[...]

Raczej nie. Jeśli chodzi o PZ citi mógłby byc wzorem dla innych.
No i może multi.
KJ

"In order to form an immaculate member of a flock
of sheep one must, above all, be a sheep"
 - Albert Einstein

Data: 2011-08-25 18:26:40
Autor: bastek72
dodatkowe opłaty za PZ w banku CitiHandlowy
Raczej nie. Jeśli chodzi o PZ citi mógłby byc wzorem dla innych.

a czy należy liczyć się z jakimiś uciążliwościami innymi niż opłaty?
np. w chwili realizacji PZ np. 11:00 są na koncie środki, ale bank
odrzuca PZ bo poprzedniego dnia o 23:59:59 środków tam nie było i
nie jest ważne że o 9:10 dopłaciłem brakującą kwotę?

druga kwestia, interesują mnie wypowiedzi osób, które korzystają
z oferty PZ w banku Citihandlowy, np.:

- PZ niezrealizowane z braku środków, pobrano dodatkowo opłatę 3zł
- PZ niezrealizowane z braku środków, nie pobrano dodatkowej opłaty
- miałem problemy z całkowitą rezygnacją z PZ
- nie chciano zamknąc rachunku, bo tam są PZ
- itd. itp.

Data: 2011-08-25 18:58:22
Autor: Kamil Jońca
bastek72@onet.pl writes:

[...]

Powiem szczerze nie wiem. Ale nie sądzę (bo PZ działa trochę inaczej niż
zlecenie z datą przyszłą) naprawdę Ci się coś takiego zdarzyło?

KJ

--
Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
-- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-08-25 19:33:57
Autor: bastek72
dodatkowe opłaty za PZ w banku CitiHandlowy
Powiem szczerze nie wiem. Ale nie sądzę (bo PZ działa trochę inaczej niż
zlecenie z datą przyszłą) naprawdę Ci się coś takiego zdarzyło?

tak, w banku innym niż Citek

Data: 2011-08-25 19:43:58
Autor: Kamil Jońca
bastek72@onet.pl writes:

Powiem szczerze nie wiem. Ale nie sądzę (bo PZ działa trochę inaczej niż
zlecenie z datą przyszłą) naprawdę Ci się coś takiego zdarzyło?

tak, w banku innym niż Citek
I to na pewno było PZ, a nie jakieś "zklecenie stałe ze zmienną kwotą"?
Jaki to bank?
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/

dodatkowe opłaty za PZ w banku CitiHandlowy