dodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto?

Data: 2010-08-09 21:01:13
Autor: Rob
dodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto?
Użytkownik "Anna" <anrobak@o2.pl> napisał w wiadomości news:i39e2f$tnn$1mx1.internetia.pl...
witam

wybieram sie na wakacje i w związku z tym chcialam zapytać czy szanowni grupowicze korzystali bądź korzystaja z dodatkowych ubezpieczeń assistance. Oferują je obecnie takie firmy jak starter, pzmot, pzu pomoc

akurat jade i w związku z tym chciałam sie zapytac czy warto je wykupic?
Nie wszystkie ubezpieczalnie ubezpieczą auto w ramach assistance jeśli nie masz np u nich ubezpieczenia lub musisz wykupić z AC.
Ja jadąc do Chorwacji korzystałem z PTU S.A. - dobra cena i najwyższa kwota na cholowanie auta (przynajmniej wsród tych ubezpieczalni których warunki czytałem) - choć nie miałem okazji skorzystania z ich usługi - całe szczęście nic się nie zepsuło podczas wakacyjnej podróży
pozdrawiam

dodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto?