dodatkowe ubezpieczenie karty debetowej warto?

Data: 2012-11-06 22:08:04
Autor: Wojtek
dodatkowe ubezpieczenie karty debetowej warto?
Witam!

Czy to jest aktualne?:
http://www.alertfinansowy.pl/alerty/15-oferty-produktowe/2320-ubezpieczenie-karty-platniczej-warto.html

Jeżeli nie mam dodatkowego ubezpieczenia karty debetowej, ktoś mi ją ukradnie lub skopiuje i użyje na kwotę ponad 150 euro to bank i tak mi za to zwróci bo nakazuje mu to ustawa?

Data: 2012-11-06 22:16:40
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-11-06 22:08, Wojtek pisze:
[...]

Nie wdając się w szczegóły - wszystko, co ma w nazwie "ubezpieczenie" jest dymaniem klienta. Nie znam wyjątków.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-09 20:02:49
Autor: Wojtek

Użytkownik "SQLwiel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50997e3a$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...

Nie wdając się w szczegóły - wszystko, co ma w nazwie "ubezpieczenie" jest dymaniem klienta. Nie znam wyjątków.

ok ale czy artykuł jest w prawdziwy w sensie, że powyżej 150 euro bank i tak odpowiada?

Data: 2012-11-09 20:48:15
Autor: MarekZ
Użytkownik "Wojtek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k7jm2b$cm7$1@mx1.internetia.pl...

ok ale czy artykuł jest w prawdziwy w sensie, że powyżej 150 euro bank i tak odpowiada?

Jest prawdziwy.

Data: 2012-11-13 19:42:30
Autor: Tomasz Chmielewski
On 11/09/2012 09:48 PM, MarekZ wrote:
Użytkownik "Wojtek"  napisał w wiadomości grup

ok ale czy artykuł jest w prawdziwy w sensie, że powyżej 150 euro bank
i tak odpowiada?

Jest prawdziwy.

Z poprawka, ze czym wyzsza kwota, to tym wiecej bank bedzie sie szarpal, czesto skutecznie, ze to nie jego wina.

--
Tomasz Chmielewski
http://blog.wpkg.org

Data: 2012-11-10 02:16:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
dodatkowe ubezpieczenie karty debetowej warto?

"Wojtek" k7jm2b$cm7$1@mx1.internetia.pl

ok ale czy artykuł jest w prawdziwy w sensie, że powyżej 150 euro bank i tak odpowiada?

ZTCW od Millego i Citiego -- od dawna jest taka
właśnie odpowiedzialność w grach karcianych.

Data: 2012-11-10 18:29:00
Autor: Krzysztof Halasa
SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> writes:

Nie wdając się w szczegóły - wszystko, co ma w nazwie "ubezpieczenie"
jest dymaniem klienta. Nie znam wyjątków.

Nigdy się nad tym aż tak ogólnie nie zastanawiałem, ale powyższe jest
istotnie możliwe. Czy ktoś zna jakiś wyjątek?

Taki pół-wyjątek, to jeśli sytuacja ubezpieczanego (znana mu) jest mocno
odmienna niż wydaje się ubezpieczycielowi.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-11-10 18:36:30
Autor: Kamil Jońca
Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> writes:

[...]

IMO niekoniecznie. Owszem wartość oczekiwana wypłaty pewnie jest ujemna
dla klienta, (na czymś ubezpieczyciele muszą zarabiać). Ale jestem sobie
wyobrazić sytuację, że ktoś chce ileś zapłacić za tzw. święty spokój. A
kwoty wchodzące w grę (np. wartość domu) powodują, że raczej sam tego
nie odłoży. KJ
A baby is an alimentary canal with a loud voice at one end and no
responsibility at the other.

Data: 2012-11-10 18:47:58
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-11-10 18:36, Kamil Jońca pisze:

[...]

A "kwota razy prawdopodobieństwo" ?
:)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-10 19:02:39
Autor: Kamil Jońca
[...]

Ale ja napisałem o wartości oczekiwanej i wcale tego nie neguję. Czytaj uważnie.
KJ

Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

Data: 2012-11-10 18:46:31
Autor: SQLwiel
[...]

Właśnie tak. :)
Masz szansę wygrać, jeśli jest coś, co zwiększa Twoje szanse na uzyskanie odszkodowania, a ubezpieczyciel o tym się nie dowie albo tego nie wykluczył.
Niestety - nie znam konkretnego przykładu. W drugiej linii obrony TU są jeszcze sztaby jego prawników, którzy udowodnią, że chciałeś ich wykorzystać i i tak nic nie dostaniesz :)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-13 08:46:10
Autor: Zibo
W dniu sobota, 10 listopada 2012 18:46:34 UTC+1 użytkownik SQLwiel napisał:

> [...]

Niestety - nie znam konkretnego przykładu. W drugiej linii obrony TU są jeszcze sztaby jego prawników, którzy udowodnią, że chciałeś ich wykorzystać i i tak nic nie dostaniesz :)

Nie trzeba daleko szukać. Sam na tym zarobiłem. Chodzi o urodzenie dziecka. Jeśli planujesz, starasz się i wiesz że możesz... Najlepiej jak się ma grupowe na taką okoliczność - ale indywidualne też są. To takie wisienki ubezpieczycielskie

Data: 2012-11-13 18:19:57
Autor: Zbynek Ltd.
Zibo napisał(a) :

> [...]

Nie trzeba daleko szukać. Sam na tym zarobiłem. Chodzi o urodzenie dziecka. Jeśli planujesz, starasz się i wiesz że możesz... Najlepiej jak się ma grupowe na taką okoliczność - ale indywidualne też są. To takie wisienki ubezpieczycielskie

eeeee... jak nie wiadomo kto jest ojcem, to wtedy cała grupa dostaje kasę? ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-11-13 22:48:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
dodatkowe ubezpieczenie karty debetowej warto?

"Zbynek Ltd." k7tvgn$cga$1@node1.news.atman.pl

eeeee... jak nie wiadomo kto jest ojcem, to wtedy cała grupa dostaje kasę? ;-)

W czasach PRLi sprzedawczyni w sklepie rowerowym dowiadywała się
o dostawie do sklepu dopiero widząc ustawiona pod sklepem kolejkę.

A wiesz, jak ja dowiadywałem się o tym, że będę bogaty lub choćby
bogatszy? Ano wtedy spodziewałem się przypływu szmalu, gdy znajome
kobiecinki ;) sugerowały mi, iż są matkami moich dzieci. :) Gdy
biedniałem -- chętnych ubywało a gdy bogaciłem się -- przybywało. :)

Dziś wyjaśnię potencjalnym matkom: -- wasze (co ja piszę? -- nasze!!!)
dzieci powinny czcić swego ojca i wspomagać go w jego chorobach oraz
w jego starości!!! [najlepiej uczynią sprowadzając mi nastoletnie
koleżanki do mego łóżka] I raczej te dzieci nie mogą liczyć na
jakiekolwiek spadki z mojej strony, jako że ja po swoich rodzicach
niczego nie dziedziczę poza ewentualnymi zadłużeniami i przekleństwami. :)

Wracając do meritum ;) -- gdyby była jakaś dodatnia :) kasa za
ojcostwo, chętnie bym zgłosił się jako jeden z ojców. ;) Inne
profity (duma, zaszczyty, sława itp. raczej mnie nie interesują,
o ile nie są podparte stosownymi pieniędzmi)

Data: 2012-11-14 00:28:14
Autor: Zibo
dodatkowe ubezpieczenie karty debetowej warto?
W dniu wtorek, 13 listopada 2012 18:20:23 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Zibo napisaďż˝(a) :

> W dniu sobota, 10 listopada 2012 18:46:34 UTC+1 u�ytkownik SQLwiel napisa�:

eeeee... jak nie wiadomo kto jest ojcem, to wtedy ca�a grupa dostaje kas�? ;-)

-- Pozdrawiam

    Zbyszek

PGP key: 0x1E6680DF

[Cz�owiek zaczyna u�ywa� dopiero wtedy rozumu, gdy ko�cz� mu si� wszystkie mo�liwo�ci.]

A bo ja wiem... Żadnych problemów nie miałem (może ja należę już do wymierającego modelu mąż-żona-dziecko :) ), wystarczył akt urodzenia przed Ubezpieczycielem. No i wpadło parę groszy na czysto.

Data: 2012-11-14 11:13:52
Autor: Tomasz Chmielewski
On 11/14/2012 10:28 AM, Zibo wrote:

[...]

Tzn. ubezpieczyles sie na wypadek urodzenia dziecka? O_o

--
Tomasz Chmielewski
http://blog.wpkg.org

Data: 2012-11-14 10:30:00
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-11-14 10:13, Tomasz Chmielewski pisze:
On 11/14/2012 10:28 AM, Zibo wrote:

[Cz�owiek zaczyna u�ywa� dopiero wtedy rozumu, gdy ko�cz�
mu siďż˝

[...]

Co Cię dziwi?

--
Liwiusz

Data: 2012-11-14 14:11:40
Autor: Miroo
W dniu 2012-11-14 10:30, Liwiusz pisze:
Tzn. ubezpieczyles sie na wypadek urodzenia dziecka? O_o

Co Cię dziwi?

Może to, że czasem długo oczekiwane i wymarzone potomstwo jest określane jako "szkoda do likwidacji" :)

Pozdrawiam

Data: 2012-11-14 14:12:50
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-11-14 14:11, Miroo pisze:
[...]

Raczej jest to "świadczenie z tytułu urodzenia...".

--
Liwiusz

Data: 2012-11-14 14:24:15
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-11-14 14:12, Liwiusz pisze:

Może to, że czasem długo oczekiwane i wymarzone potomstwo jest określane
jako "szkoda do likwidacji" :)

Raczej jest to "świadczenie z tytułu urodzenia...".

.... gdy moja żona pobierała to świadczenie (wczesne '80), to wypisywała druczek "wniosek ... z tytułu zgonu". Naprawdę!

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-14 10:33:04
Autor: Kamil Jońca
dodatkowe ubezpieczenie karty debetowej warto?
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org> writes:

[...]

Tzn. ubezpieczyles sie na wypadek urodzenia dziecka? O_o

A co Cię tak dziwi?
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
Do not simplify the design of a program if a way can be found to make

Data: 2012-11-14 22:40:29
Autor: Tomasz Chmielewski
On 11/14/2012 11:33 AM, Kamil Jońca wrote:
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org> writes:

[...]

Tzn. ubezpieczyles sie na wypadek urodzenia dziecka? O_o

A co Cię tak dziwi?

Jak ktos wspomnial, "kur.., urodzilo sie, szkoda do likwidacji" ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://blog.wpkg.org

Data: 2012-11-15 08:33:37
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-11-14 21:40, Tomasz Chmielewski pisze:
[...]

W ogóle to określenie "likwidacja szkody" brzmi trochę śmiesznie i marketingowo. Wszak zakłady ubezpieczeń żadnej szkody nie likwidują, tylko wypłacają kasę. Fakt, że można przykładowo naprawić sobie samochód, ale już likwidacji szkody polegającej na złamanej ręce, czy śmierci członka rodziny nie przeprowadzisz. Zatem wszystkie te działy "likwidacji szkód" to takie działy "pobożnych życzeń".

--
Liwiusz

Data: 2012-11-15 03:43:20
Autor: Zibo
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 08:34:37 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]

W ogóle to określenie "likwidacja szkody" brzmi trochę śmiesznie i marketingowo. Wszak zakłady ubezpieczeń żadnej szkody nie likwidują, tylko wypłacają kasę. Fakt, że można przykładowo naprawić sobie samochód, ale już likwidacji szkody polegającej na złamanej ręce, czy śmierci członka rodziny nie przeprowadzisz. Zatem wszystkie te działy "likwidacji szkód" to takie działy "pobożnych życzeń".

Wiadomo o co chodzi. Samo hasło ubezpieczyciel to ściema. Często słyszę znajomych kupiłem polisę i teraz czuję się bezpiecznie.A ja na to - bardzo chętnie - tylko znajdź mi takiego ubezpieczyciela, który nie wypłaci mi odszkodowania tylko sprawi że nie zachoruję - zapłacę wysoką kwotę:). Póki co nie znalazłem ale przynajmniej w porównaniu do tych co kupują polisę matematyczno/statystycznie  jestem do przodu.

Data: 2012-11-14 20:30:10
Autor: Sławomir Szyszło
dodatkowe ubezpieczenie karty debetowej warto?
Dnia Wed, 14 Nov 2012 11:13:52 +0200, Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org>
wklepał(-a):

Tzn. ubezpieczyles sie na wypadek urodzenia dziecka? O_o

Jest to chyba jedyny przypadek wypłacania świadczenia z powodu pozytywnego
zdarzenia. :)
No, można ewentualnie jeszcze zakupić świadczenie na wypadek śmierci teściowej.

--
Sławomir Szyszło

dodatkowe ubezpieczenie karty debetowej warto?