dodatkowy zbiorniczek i zaworek w 126p, co to za wynalazek?

Data: 2017-05-30 13:13:08
Autor: t-1
dodatkowy zbiorniczek i zaworek w 126p, co to za wynalazek?
W fiaciku 126p sąsiada zauważyłem w komorze silnikowej plastikowy zbiorniczek wielkości cegły od którego szła rurka pod gaźnik a druga wracała do zaworka lub pompki elektrycznej.
Słyszałem o turbince ale to coś bardziej złożonego.
Sąsiad kupił samochód wiele lat temu z tym urządzeniem, ale ze względu na wiek nie pamięta do czego to służyło.
Wygląda na jakiś dodatkowy wtrysk, chyba wody.
Nie mogę nic znaleźć w sieci.

Data: 2017-05-30 07:05:12
Autor: Zenek Kapelinder
dodatkowy zbiorniczek i zaworek w 126p, co to za wynalazek?
Pochlaniacz par paliwa.

Data: 2017-05-31 07:22:59
Autor: miumiu
dodatkowy zbiorniczek i zaworek w 126p, co to za wynalazek?

Nie mogę nic znaleźć w sieci.

Podejrzewam instalacje nitrometanu ;)

dodatkowy zbiorniczek i zaworek w 126p, co to za wynalazek?