dofinansowanie działalności

Data: 2011-05-16 10:59:18
Autor: Liwiusz
dofinansowanie działalności
W dniu 2011-05-16 10:34, mkgp pisze:

Warunek był taki, że działalność ma się
utrzymać przez 2 lata.

Napisz jak dokładnie brzmi ten warunek, to będziemy mogli na ten temat podyskutować (najlepiej wklej odpowiedni fragment umowy/przepisu).

--
Liwiusz

Data: 2011-05-16 11:15:47
Autor: mkgp
dofinansowanie działalności
Napisz jak dokładnie brzmi ten warunek, to będziemy mogli na ten temat podyskutować (najlepiej wklej odpowiedni fragment umowy/przepisu).

Dziękuję za zainteresowanie

Nie wiem jak brzmi ten warunek. To taka dyskusja typu "znajomy miał firmę ale wyjechał bo mu sie nie powiodło".

Data: 2011-05-16 12:01:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-05-16 11:15, mkgp pisze:
[...]

Z taką dyskusją zapraszam do magla :)

--
Liwiusz

Data: 2011-05-16 12:44:59
Autor: Marzena

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iqqp16$a1e$1news.onet.pl...
[...]

(...)
Też skorzystałąm z takiej dotacji. U mnie warunkiem jest to, że po 6 i 12 miesiącach muszę dostarczyć zaświadczenie z ZUS I US , że nie zawiesiłam DG (UP nie interesuje się tym, czy nie zalegam składkami) oraz to, ze nie podejmę żadnej pracy na etat.
Choć w moim przypadku - DG musi byc prowadzona przez rok, nie przez 2 lata.

marzatela
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.szultaset.pl

Data: 2011-05-16 12:54:42
Autor: mkgp
dofinansowanie działalności

...  oraz to, ze nie
podejmę żadnej pracy na etat.
Choć w moim przypadku - DG musi byc prowadzona przez rok, nie przez 2 lata.

Więc jeśli się nie wyda, że człowiek pracuje za granicą to chyba nic mu nie grozi.
Swoją drogą czy to nie jest zastanawiające dla US, że jest działalność zarejestrowana i nie ma żadnego obrotu. Pewnie sporo takich jest.

Data: 2011-05-16 13:20:37
Autor: Marzena

Użytkownik "mkgp" <mkgp@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqqvpj$l24$1inews.gazeta.pl...

Swoją drogą czy to nie jest zastanawiające dla US, że jest działalność zarejestrowana i nie ma żadnego obrotu. Pewnie sporo takich jest.
(...)
Obroty będą. Nawet zakładając zero innych kosztów - to jest jeszcze kwestia opłacania ZUS.
Poza tym - zależnie od wybranegi sposobu rozliczania - jakieś deklaracje do US jednak sie składa.
No i oczywiscie - US w kazdej chwili może chcieć zrobic kontrolę.

marzatela
http://www.szultaset.pl

dofinansowanie działalności