dofinansowanie stanowiska pracy - problem

Data: 2010-12-19 23:35:23
Autor: Nowhere
dofinansowanie stanowiska pracy - problem
Jako bezrobotny podjąłem pracę w firmie, która uzyskała doflnansowanie stanowiska pracy dla osoby bezrobotnej.

Przed podpisaniem umowy o pracę umawialiśmy się na niższą kwotę na okresie próbnym a następnie na pensję, którą ja gotów byłem przyjąć. Zaproponowano mi umowę o pracę na czas określony: 24 m-ce, z niższą kwotą niż była ustalana. Dostałem ustne zapewnienie iż kwota może zostać zwiększona do negocjowanej wcześniej po upływie okresu próbnego (przypominam, że podpisałem umowę na czas określony).

Czy w przypadku, gdy pracodawca nie wywiąże się po kilku miesiącach z ustnej umowy można uznać, że jest nieważna?

Czytałem, że pracodawca ma obowiązek w przypadku przyznania dofinansowania stanowiska pracy dostosować stanowisko dla nowego pracownika i przedstawić rachunki do właściwego urzędu pracy. Jeśli pracodawca zlikwidował etat, a stare wyposażenie biura przeznaczył dla mnie, to złamał umowę z urzędem? Czy nie jest to wymóg obligatoryjny?

Zapytuję się ponieważ dostałem informację, że wyposażenie mam skompletować sobie we własnym zakresie, jak nie odpowiada mi wyposażenie biura. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5335 (20100802) __________

Data: 2010-12-19 17:39:53
Autor: witek
On 12/19/2010 4:35 PM, Nowhere wrote:
Czy w przypadku, gdy pracodawca nie wywiąże się po kilku miesiącach z ustnej
umowy można uznać, że jest nieważna?

obowiazuje to co na papierze.
reszta to bajki dla dorosłych odcinek pod tytułem gruszki na wierzbie.

Data: 2010-12-20 20:33:45
Autor: Nowhere

OK, jeszcze interesują mnie odpowiedzi na dalsze punkty mojej wypowiedzi. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5335 (20100802) __________

Data: 2010-12-20 07:22:21
Autor: to
dofinansowanie stanowiska pracy - problem
begin Nowhere
ZapytujĂŞ siĂŞ poniewaÂż dostaÂłem informacjĂŞ, Âże wyposaÂżenie mam
skompletowaĂŚ sobie we wÂłasnym zakresie, jak nie odpowiada mi wyposaÂżenie
biura.

Jakoś się nie dziwię, dlaczego nie chcą przedłużyć umowy z wyższą stawką... ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-20 20:35:08
Autor: Nowhere

Też mi to chodziło po głowie __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5335 (20100802) __________

Data: 2010-12-20 08:39:45
Autor: max441
dofinansowanie stanowiska pracy - problem
In article <iem1b7$vph$1@news.task.gda.pl>, nowhere@trippledot.com.pl says...
Przed podpisaniem umowy o pracę umawiali?my się na niższ? kwotę na okresie próbnym a następnie na pensję, któr? ja gotów byłem przyj?ć. Zaproponowano mi umowę o pracę na czas okre?lony: 24 m-ce, z niższ? kwot? niż była ustalana. Dostałem ustne zapewnienie iż kwota może zostać zwiększona do negocjowanej wcze?niej po upływie okresu próbnego (przypominam, że podpisałem umowę na czas okre?lony).

O jakim okresie próbnym piszesz, skoro masz umowę na 24 miesiące? Okres próbny to też była umowa ustna? Na czym miał ten okres próbny niby polegać? Trzeba było podpisać umowę na okres próbny np. 3 miesiące z niższą stawką i czekać jaką następną umowę (z jaką stawką) zaproponuje Ci pracodawca.

Czy w przypadku, gdy pracodawca nie wywi?że się po kilku miesi?cach z ustnej umowy można uznać, że jest nieważna?

Najpierw trzeba udowodnić, że taka umowa miała miejsce.

P.

Data: 2010-12-20 20:08:05
Autor: newsy
Użytkownik "max441" <max441@wp.pl> napisał w wiadomości news:MPG.277926ae5158e40a989694news.onet.pl...
[...]

Tak nie można. Musi byc od razu umowa na 24 miesiące

Data: 2010-12-20 11:40:09
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski
Dnia Sun, 19 Dec 2010 23:35:23 +0100, Nowhere napisał(a):

[...]

Zależy kiedy podpisywał umowę. Jeśli utrzymał stanowisko przez 24 miesiące
to wywiązał się z umowy i ona już nie obowiązuje.

3mcie się.
--
Waldemar "Jakec" Bulkowski
http://www.jakec0.blogspot.com

Data: 2010-12-20 20:11:38
Autor: newsy
Użytkownik "Nowhere" <nowhere@trippledot.com.pl> napisał w wiadomości news:iem1b7$vph$1news.task.gda.pl...
[...]

Tak jak koledzy wcześniej pisali. Niewiele już możesz zrobic

[...]

Jeśli nie przedstawi rachunków do Urzędu Pracy to urząd nie przeleje mu kasy. Tym samym umowa ulegnie rozwiązaniu

Zapytuję się ponieważ dostałem informację, że wyposażenie mam skompletować sobie we własnym zakresie, jak nie odpowiada mi wyposażenie biura.

Możesz kompletowac we własnym zakresie, ale faktury i rachunki muszą byc na zakład :-)

Data: 2010-12-20 20:39:25
Autor: Nowhere
Użytkownik "newsy"  napisał:
Tak jak koledzy wcześniej pisali. Niewiele już możesz zrobic

Tak, pozostaje mi więc jedynie udowodnienie że ustne ustalenia były dokonane w tym zakresie... ale gra ogólnie nie warta świeczki.

Jeśli nie przedstawi rachunków do Urzędu Pracy to urząd nie przeleje mu kasy. Tym samym umowa ulegnie rozwiązaniu

Tak, ale to wyposażenie musi być wykorzystywane przez osobę na którą przyznano dofinansowanie. nieprawdaż?

Możesz kompletowac we własnym zakresie, ale faktury i rachunki muszą byc na zakład :-)

Jasne, kupię a potem powiedzą że kasy nie oddadzą __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5335 (20100802) __________

Data: 2010-12-20 20:48:41
Autor: newsy
Użytkownik "Nowhere" <nowhere@trippledot.com.pl> napisał w wiadomości news:ieobdb$2hg$1news.task.gda.pl...
Tak, ale to wyposażenie musi być wykorzystywane przez osobę na którą przyznano dofinansowanie. nieprawdaż?

Teoretycznie tak. W praktyce to wygląda tak, że przyjdą 2 osoby na kontrolę do zakładu, opiszą co widzały (że siedziałeś przy nowo zakupionym biurku itp) i to wszystko.

Możesz kompletowac we własnym zakresie, ale faktury i rachunki muszą byc na zakład :-)

Jasne, kupię a potem powiedzą że kasy nie oddadzą

Kup na firmę z odroczonym terminem płatności

Data: 2010-12-20 21:12:22
Autor: Nowhere
Użytkownik "newsy" napisał:
Teoretycznie tak. W praktyce to wygląda tak, że przyjdą 2 osoby na kontrolę do zakładu, opiszą co widzały (że siedziałeś przy nowo zakupionym biurku itp) i to wszystko.

OK, więc już wszystko jasne.

Kup na firmę z odroczonym terminem płatności

To wiem, ale nie wszystko dla siebie mogę w ten sposób zakupić.

W każdym razie bardzo dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5335 (20100802) __________

dofinansowanie stanowiska pracy - problem