dofinansowanie stanowiska pracy - problem

Data: 2010-12-19 17:39:53
Autor: witek
dofinansowanie stanowiska pracy - problem
On 12/19/2010 4:35 PM, Nowhere wrote:
Czy w przypadku, gdy pracodawca nie wywiąże się po kilku miesiącach z ustnej
umowy można uznać, że jest nieważna?

obowiazuje to co na papierze.
reszta to bajki dla dorosłych odcinek pod tytułem gruszki na wierzbie.

Data: 2010-12-20 20:33:45
Autor: Nowhere
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał :
obowiazuje to co na papierze.
reszta to bajki dla dorosłych odcinek pod tytułem gruszki na wierzbie.

OK, jeszcze interesują mnie odpowiedzi na dalsze punkty mojej wypowiedzi. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5335 (20100802) __________

dofinansowanie stanowiska pracy - problem