dofinansowanie stanowiska pracy - problem

Data: 2010-12-20 07:22:21
Autor: to
dofinansowanie stanowiska pracy - problem
begin Nowhere
ZapytujĂŞ siĂŞ poniewaÂż dostaÂłem informacjĂŞ, Âże wyposaÂżenie mam
skompletowaæ sobie we w³asnym zakresie, jak nie odpowiada mi wyposa¿enie
biura.

Jakoś się nie dziwię, dlaczego nie chcą przedłużyć umowy z wyższą stawką... ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-20 20:35:08
Autor: Nowhere
dofinansowanie stanowiska pracy - problem
Użytkownik "to" napisał:
Jako¶ się nie dziwię, dlaczego nie chc± przedłużyć umowy z wyższ±
stawk±... ;)

Też mi to chodziło po głowie __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5335 (20100802) __________

dofinansowanie stanowiska pracy - problem