dofinansowanie stanowiska pracy - problem

Data: 2010-12-20 08:39:45
Autor: max441
dofinansowanie stanowiska pracy - problem
In article <iem1b7$vph$1@news.task.gda.pl>, nowhere@trippledot.com.pl says...
Przed podpisaniem umowy o pracę umawiali?my się na niższ? kwotę na okresie próbnym a następnie na pensję, któr? ja gotów byłem przyj?ć. Zaproponowano mi umowę o pracę na czas okre?lony: 24 m-ce, z niższ? kwot? niż była ustalana. Dostałem ustne zapewnienie iż kwota może zostać zwiększona do negocjowanej wcze?niej po upływie okresu próbnego (przypominam, że podpisałem umowę na czas okre?lony).

O jakim okresie próbnym piszesz, skoro masz umowę na 24 miesiące? Okres próbny to też była umowa ustna? Na czym miał ten okres próbny niby polegać? Trzeba było podpisać umowę na okres próbny np. 3 miesiące z niższą stawką i czekać jaką następną umowę (z jaką stawką) zaproponuje Ci pracodawca.

Czy w przypadku, gdy pracodawca nie wywi?że się po kilku miesi?cach z ustnej umowy można uznać, że jest nieważna?

Najpierw trzeba udowodnić, że taka umowa miała miejsce.

P.

Data: 2010-12-20 20:08:05
Autor: newsy
Użytkownik "max441" <max441@wp.pl> napisał w wiadomości news:MPG.277926ae5158e40a989694news.onet.pl...
[...]

Tak nie można. Musi byc od razu umowa na 24 miesiące

dofinansowanie stanowiska pracy - problem