dogonilismy USA...

Data: 2012-08-27 12:45:32
Autor: Maciek
dogonilismy USA...
W dniu 2012-08-26 20:37, Andrzej Lawa pisze:
Pomimo ostrzeżeń KNF, włożyli kilkaset tysięcy w "inwestycje w złoto" i zamiast wyciągnąć wnioski...  chcą przy pomocy jakiegoś Niemca pozwać Polskę.
Rozwiązanie jest na początku artykułu: skoro powodzianie mogą niemal co
roku być "ratowani" przez RP, skoro turyści są ściągani z zagranicy na
koszt podatników, po upadku biur podróży, to czemu się dziwisz? Ja też
chciałbym uzyskać jakąś pomoc. Nie stać mnie np. na dom i jestem zdania,
że podatnicy powinni mi go zafundować, a jak jadę gdzieś w Polskę moim
12 letnim gratem, to w przypadku awarii, żądam holowania do domu na
koszt premiera :-> Niestety jestem sam, ale może przed wyborami ktoś
chciałby utworzyć grupę nacisku, która wymusi dla nas takie, przecież
należne, świadczenia? :->

Maciek

Data: 2012-08-27 13:13:02
Autor: Andrzej Lawa
dogonilismy USA...
W dniu 27.08.2012 12:45, Maciek pisze:
[...]

Co do powodzian, to są zwykłe zagrywki wyborcze i nie powinny mieć
miejsca. Albo się ubezpieczasz, albo płyniesz. Państwo powinno tylko
dopilnować ubezpieczycieli, czy działają prawidłowo i nie kantują
ubezpieczanych.

Co do turystów - to sprowadzenie owszem na koszt (bo co? mają tam zostać
na pastwę losu?) ale potem powinno być to ściągane od winnego takiej
sytuacji - podobnie jak w przypadku ratowania z pożaru przez PSP, za co
przecież uratowaniu faktury od PSP nie dostają, prawda? (czyli ratowanie
na koszt państwa).

[...]

Właśnie dlatego totalna demokracja jest do dupy - daje prawo głosu
egoistycznym, krótkowzrocznym idiotom, niezdolnym do samodzielnego myślenia.

Data: 2012-08-27 13:52:21
Autor: Maciek
dogonilismy USA...
W dniu 2012-08-27 13:13, Andrzej Lawa pisze:
[...]
A gdzie tu jest ratowanie? Owszem, gdyby trzeba ich było nagle ściągnąć
z rejonu zagrożonego klęską żywiołową, wojną itp. to jeszcze bym jakoś
usprawiedliwił. W przypadku plajty biura podróży, powrót turystów
powinien być realizowany co najwyżej w formie _pożyczki_, która zostanie
później zwrócona z ubezpieczenia biura, a jeśli ubezpieczenie nie
pokryje tych kosztów to od samych "ratowanych". Mnie osobiście nie
interesuje fundowanie nikomu zagranicznych podróży - jeśli kogoś nie
stać na ewentualny samodzielny powrót po zaistnieniu nieprzewidzianych
okoliczności, to albo niech nie wyjeżdża, albo ewentualnie siedzi w domu :->

Właśnie dlatego totalna demokracja jest do dupy - daje prawo głosu
egoistycznym, krótkowzrocznym idiotom, niezdolnym do samodzielnego myślenia.
Raczej jest do dupy, bo banda egoistycznych, krótkowzrocznych idiotów
obieca innej bandzie egoistycznych, krótkowzrocznych idiotów, wszystko
byle tylko zyskać ich głosy.

Maciek

Data: 2012-08-27 14:50:33
Autor: SQLwiel
dogonilismy USA...
W dniu 2012-08-27 13:52, Maciek pisze:
[...]

Źle.
Demokracja nie jest do dupy, bo pozwala bandzie bezwzględnych łobuzów obiecywać gruszki na wierzbie (wszak sądy już orzekły, że obietnice wyborcze nie są "ofertą" czy jakoś-tak), aby pozyskawszy poparcie dużej, bardzo dużej bandy idiotów (patrz rozkład Pareto) wydymać (tj. okraść) następnie wszystkich, łącznie z nie-idiotami.

To jest istota demokracji. To dlatego światowe potęgi tak zawzięcie (krwią tej bandy idiotów) implantują demokrację gdzie-tylko-się-da-i-nie-da.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

dogonilismy USA...