dojazd Katowice - DC Roentgena 5,

Data: 2010-02-08 20:49:48
Autor: Meehoo
dojazd Katowice - DC Roentgena 5,
Marcin Jan pisze:
Witam
Miejsce docelowe to Roentgena 5, DC w piątek o 8.00. Będę jechał od Katowic czy z związku z tym zjechać na drogę 721 i jechać przez Piaseczno. Ile czasu zajmie dojazd Sękocin-Piaseczno-Roentgena DC. Duże korki?
A może lepiej pokombinować przez Kajetany-Wólkę Kossowską-Jabłonowo-Antoninów-Nowa Wola-Nowa Iwiczna? Dwa razy jakoś tam jechałem co prawda w drugą stronę ale coś kojarzę. Czy jednak ta drogą jest słabo przejezdna ze względu na śnieg?
I trzeci wariant z viamichelin Krakowska-Hynka i Puławska.
BTW jak z parkowaniem w tej okolicy?
pozdrawiam
marcin

Ja proponuję tak:

Janki - Falenty - Łady - Dawidy - Puławska:

http://maps.google.pl/maps/ms?hl=pl&ie=UTF8&msa=0&msid=102455650660290617748.00047f1be1616de42df89&t=h&z=13

krócej: http://www.tinyurl.pl?X7WdDd5I

Nie ma sensu przez Wólkę K. i do Piaseczna. Możesz też jechać trzecim wariantem, ale tam po 1. stoisz w Raszynie (chyba że objedziesz przez Falenty bokiem) i po 2. stoisz na Marynarskiej.

Z Janek na Roentgena moją trasą powinieneś się wyrobić w 1h spokojnie.

Meehoo

dojazd Katowice - DC Roentgena 5,