dojazd do M1/Marki

Data: 2009-09-23 08:36:51
Autor: drops
dojazd do M1/Marki
Hej,
Czy możecie mi poradzić jak najlepiej pojechać z Piaseczna do M1 /
Marki. Do Wisły nie mam problemu, ale który most i dalej zupełnie nie
znam terenu - są jakieś ścieżki, którą ulicę polecacie.
Będę jechał jutro rano.
drops

Data: 2009-09-23 17:55:56
Autor: Kosu
dojazd do M1/Marki
drops wrote:
[...]

Ja od Wisły jadę tak: Most Gdański - św. Wincentego - Malborska (szeroka i równa ścieżka gruntowa przez Las Bródnowski - przejedziesz nawet szosówką).
Wyjeżdżasz na tyłach M1.

Jeśli będziesz jechał z dzieckiem albo strachliwym dorosłym, to nie polecam św. Wincentego na odcinku od Ronda Żaba - jest tam krzywy chodnik, a ulica jednopasmowa i dość ruchliwa. Zamiast tego możesz wybrać ścieżkę: Odrowąża - Budowlana (z drugiej strony cmentarza).

Malborską można również objechać jadąc dalej Głębocką i obok Trasy Toruńskiej (jest tam taka nieruchliwa droga obok głównej).

Właściwie każda inna możliwość sprowadzi się do jazdy Radzymińską, co nie jest wielką przyjemnością.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-23 15:09:22
Autor: drops
dojazd do M1/Marki
On 23 Wrz, 17:55, Kosu <k...@kosu.pl> wrote:
drops wrote:
> [...]

Toruńskiej (jest tam taka nieruchliwa droga obok głównej).

Właściwie każda inna możliwość sprowadzi się do jazdy Radzymińską, co

Przetrenuję drogę jaką podpowiada Kosu. Thx
a na marginesie aby zakończyć dyskusję, to jadę z Piaseczna (kod
pocztowy 05-500) do IKEA na Targówku (Malborska 51, kod pocztowy
03-286)   :-)

drops

Data: 2009-09-24 08:06:32
Autor: Wojtek Paszkowski
dojazd do M1/Marki

"drops" <rafal.drosik@gmail.com> wrote in message

a na marginesie aby zakończyć dyskusję, to jadę z Piaseczna (kod
pocztowy 05-500) do IKEA na Targówku (Malborska 51, kod pocztowy
03-286)   :-)

panie, w czasach obecnych to się współrzędnymi GPS rzuca, a nie nazwami wsi
czy archaicznymi kodami pocztowymi...

pozdr

Data: 2009-09-24 11:06:07
Autor: drops
dojazd do M1/Marki
On 24 Wrz, 08:06, "Wojtek Paszkowski" <wo...@pocztanawirtualnej.pl>
wrote:
"drops" <rafal.dro...@gmail.com> wrote in message

> [...]
> 03-286)   :-)

panie, w czasach obecnych to się współrzędnymi GPS rzuca, a nie nazwami wsi

ja tam na wsi mieszkam i jakoś nie dorobiłem się GPSa:
- do bike'a mi nie potrzebny
- do blachosmroda może i przydałby się, ale szkoda kasy i z mapą jakoś
daję radę (przynajmniej na razie)

ps. jeżdżę Marlinem od GF (rama znaczy jest) i trasa byla ok
czas = 1h10min czyli biorąc poranny korek na Puławskiej to szybciej
niż blachosmrodem jakieś 15-20 min

drops

Data: 2009-09-23 18:04:47
Autor: Ryszard Mikke
dojazd do M1/Marki
drops <rafal.drosik@gmail.com> napisał(a):
Hej,
Czy mo=BFecie mi poradzi=E6 jak najlepiej pojecha=E6 z Piaseczna do M1 /
Marki. Do Wis=B3y nie mam problemu, ale kt=F3ry most i dalej zupe=B3nie nie
znam terenu - s=B1 jakie=B6 =B6cie=BFki, kt=F3r=B1 ulic=EA polecacie.
B=EAd=EA jecha=B3 jutro rano.

Od Wisły to ja bym jechał tak: http://tnij.com/Wisla_Marki

rmikke

Data: 2009-09-23 20:46:45
Autor: Kosu
dojazd do M1/Marki
Ryszard Mikke wrote:
Od Wisły to ja bym jechał tak: http://tnij.com/Wisla_Marki

Tak jest zdecydowanie najszybciej jadąc z Piaseczna (choć nie wiem po co ten objazd odcinka Radzymińskiej - coś tam się dzieje?). Tyle że nie jest to jakaś przyjazna trasa. Ani dla płuc, ani dla uszu.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-23 18:56:36
Autor: Ryszard Mikke
dojazd do M1/Marki
Kosu <kosu@kosu.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:
> [...]

Tak jest zdecydowanie najszybciej jadąc z Piaseczna (choć nie wiem po co ten objazd odcinka Radzymińskiej - coś tam się dzieje?). Tyle że nie jest to jakaś przyjazna trasa. Ani dla płuc, ani dla uszu.

Nie lubię Radzymińskiej, a wątkodawca zamierza jechać pod prąd
(w kierunku przeciwnym do korka, znaczy), czyli rozpędzonych
przecinaków bedzie mieć z tyłu. A oni go pod słońce, dziękuję
bardzo. To już wolałbym w nocy...

Ale DGCC ;)

rmikke

Data: 2009-09-23 21:51:41
Autor: zly
dojazd do M1/Marki
Dnia Wed, 23 Sep 2009 20:46:45 +0200, Kosu napisał(a):

Tyle że nie jest to jakaś przyjazna trasa. Ani dla płuc, ani dla uszu.

ani dla dupy.
ja bym jechal do slaskodabrowskiego i prosto radzyminska, imo nie jest zla

--
marcin

Data: 2009-09-23 22:41:03
Autor: Kosu
dojazd do M1/Marki
zly wrote:
ani dla dupy.
ja bym jechal do slaskodabrowskiego i prosto radzyminska, imo nie jest zla

Ja pamiętam jak parę lat temu zaczynałem rowerem jeździć po ulicach regularnie. Radzymińska była moją pierwszą trasą wylotową z miasta. Mam chyba jakiś uraz :]
Za to obok ulicy (po zachodniej stronie) jest fajny teren. Chwilami jest to prawie enduro (błoto po osie, muldy). Nawet jest tam jakiś tor dla motorów i quadów.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-24 07:25:01
Autor: zly
dojazd do M1/Marki
Dnia Wed, 23 Sep 2009 22:41:03 +0200, Kosu napisał(a):

Za to obok ulicy (po zachodniej stronie) jest fajny teren. Chwilami jest to prawie enduro (błoto po osie, muldy). Nawet jest tam jakiś tor dla motorów i quadów.

to jeszcze w takim razie kolega drops musi doprecyzowac jakim bicyklem
bedzie sie poruszal :)
--
marcin

Data: 2009-09-23 18:18:47
Autor: arturbac
dojazd do M1/Marki
drops pisze:
Hej,
Czy możecie mi poradzić jak najlepiej pojechać z Piaseczna do M1 /
Marki.

Piaseczno w PL -> 18 miejscowosci
Marki -> 8 lub 9

Jak mniemam Stolyca ?

A.

Data: 2009-09-23 22:07:14
Autor: Niewe
dojazd do M1/Marki
arturbac pisze:
drops pisze:
[...]

A w ilu jeszcze Markach masz M1?

Data: 2009-09-23 23:33:35
Autor: arturbac
dojazd do M1/Marki
arturbac pisze:
Niewe pisze:
arturbac pisze:
drops pisze:
[...]

Pytam się serio bo kojarzę że kiedyś chyba widziałem na śląsku M1 tylko nie wiem czy to market spożywczy/budowlany/elektornika ?

A.

Data: 2009-09-24 17:12:31
Autor: Niewe
dojazd do M1/Marki
arturbac pisze:
A co to jest M1 ?

Pytam się serio bo kojarzę że kiedyś chyba widziałem na śląsku M1 tylko nie wiem czy to market spożywczy/budowlany/elektornika ?

Chyba wszystkiego po trochu. Ale pewien nie jestem.

Data: 2009-09-25 00:08:06
Autor: Gotfryd Smolik news
dojazd do M1/Marki
On Wed, 23 Sep 2009, arturbac wrote:

arturbac pisze:
A co to jest M1 ?

Pytam się serio bo kojarzę że kiedyś chyba widziałem na śląsku M1 tylko nie wiem czy to market spożywczy/budowlany/elektornika ?

  Hipermarket. Kilka dużych marketów w środku, uzupełnione pewną
ilością mniejszych sklepikow, stoisk i podobnych wynalazków (salony
teleoperatorów na przykład).
  O ile się nie mylę to standardowym składnikiem M1 jest np. Real (z czego
wcale nie wynika, że Real nie występuje luzem bądź ogólnie poza M1),
MediaMarkt, tudzież Praktiker.

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-09-23 23:23:01
Autor: Krzysztof Olszak
dojazd do M1/Marki
arturbac pisze:

Piaseczno w PL -> 18 miejscowosci
Marki -> 8 lub 9

Jak mniemam Stolyca ?

Zle mniemasz. Marki nie znajduja sie w granicach administracyjnych Warszawy. Leza w powiecie wolominskim, w wojewodztwie mazowieckim.

Krzysztof

Data: 2009-09-23 23:28:10
Autor: arturbac
dojazd do M1/Marki
Krzysztof Olszak pisze:
arturbac pisze:

[...]

Jedne z 18-stu ;-) tam leżą.

A.

Data: 2009-09-23 23:01:43
Autor: rybakila
dojazd do M1/Marki
http://tinyurl.com/y9ltfwl

miejsce, w którym na mapie zrobiłem miszmasz to bocznica kolejowa (czy
jak to tam się zwie, w każdym bądź razie cały czas przemieszczasz się
prosto, przenosząc rower przez tory (lub objeżdżasz z samochodami).
większość prowadzi w miarę spokojnymi drogami, korek może się
przydarzyć na zamienieckiej przed grochowską, kawałeczek brukowanej na
chłopickiego i chełmżyńska/piłsudskiego średnio przyjemna. bardzo
często z niej korzystam, choć jak ktoś nie lubi jeździć ulicami to nie
dla niego

pzdr

rybakila

dojazd do M1/Marki