dojazd do M1/Marki

Data: 2009-09-23 18:04:47
Autor: Ryszard Mikke
dojazd do M1/Marki
drops <rafal.drosik@gmail.com> napisał(a):
Hej,
Czy mo=BFecie mi poradzi=E6 jak najlepiej pojecha=E6 z Piaseczna do M1 /
Marki. Do Wis=B3y nie mam problemu, ale kt=F3ry most i dalej zupe=B3nie nie
znam terenu - s=B1 jakie=B6 =B6cie=BFki, kt=F3r=B1 ulic=EA polecacie.
B=EAd=EA jecha=B3 jutro rano.

Od Wisły to ja bym jechał tak: http://tnij.com/Wisla_Marki

rmikke

Data: 2009-09-23 20:46:45
Autor: Kosu
dojazd do M1/Marki
Ryszard Mikke wrote:
Od Wisły to ja bym jechał tak: http://tnij.com/Wisla_Marki

Tak jest zdecydowanie najszybciej jadąc z Piaseczna (choć nie wiem po co ten objazd odcinka Radzymińskiej - coś tam się dzieje?). Tyle że nie jest to jakaś przyjazna trasa. Ani dla płuc, ani dla uszu.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-23 18:56:36
Autor: Ryszard Mikke
dojazd do M1/Marki
Kosu <kosu@kosu.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:
> [...]

Tak jest zdecydowanie najszybciej jadąc z Piaseczna (choć nie wiem po co ten objazd odcinka Radzymińskiej - coś tam się dzieje?). Tyle że nie jest to jakaś przyjazna trasa. Ani dla płuc, ani dla uszu.

Nie lubię Radzymińskiej, a wątkodawca zamierza jechać pod prąd
(w kierunku przeciwnym do korka, znaczy), czyli rozpędzonych
przecinaków bedzie mieć z tyłu. A oni go pod słońce, dziękuję
bardzo. To już wolałbym w nocy...

Ale DGCC ;)

rmikke

Data: 2009-09-23 21:51:41
Autor: zly
dojazd do M1/Marki
Dnia Wed, 23 Sep 2009 20:46:45 +0200, Kosu napisał(a):

Tyle że nie jest to jakaś przyjazna trasa. Ani dla płuc, ani dla uszu.

ani dla dupy.
ja bym jechal do slaskodabrowskiego i prosto radzyminska, imo nie jest zla

--
marcin

Data: 2009-09-23 22:41:03
Autor: Kosu
dojazd do M1/Marki
zly wrote:
ani dla dupy.
ja bym jechal do slaskodabrowskiego i prosto radzyminska, imo nie jest zla

Ja pamiętam jak parę lat temu zaczynałem rowerem jeździć po ulicach regularnie. Radzymińska była moją pierwszą trasą wylotową z miasta. Mam chyba jakiś uraz :]
Za to obok ulicy (po zachodniej stronie) jest fajny teren. Chwilami jest to prawie enduro (błoto po osie, muldy). Nawet jest tam jakiś tor dla motorów i quadów.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-24 07:25:01
Autor: zly
dojazd do M1/Marki
Dnia Wed, 23 Sep 2009 22:41:03 +0200, Kosu napisał(a):

Za to obok ulicy (po zachodniej stronie) jest fajny teren. Chwilami jest to prawie enduro (błoto po osie, muldy). Nawet jest tam jakiś tor dla motorów i quadów.

to jeszcze w takim razie kolega drops musi doprecyzowac jakim bicyklem
bedzie sie poruszal :)
--
marcin

dojazd do M1/Marki