dojazd do dzialki

Data: 2011-06-19 10:11:45
Autor: JaMyszka
dojazd do dzialki
W dniu niedziela, 19 czerwca 2011, 15:46:46 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> o jakiej uchwale piszesz? o tym ze wspolnota ma plan zagrodzic wjazd?
> piszecie o sadach i zasiedzeniu "sluzebnosci".. a co z tym ze B jest tez > wspolwlascicielem dzialki A?
 B może zostać przegłosowany, bo chyba nie jest większościowym właścicielem :-)

B jest z tego powodu w korzystnej sytuacji, bo ma wgląd w papiery wspólnoty A (czytaj: ma wiadomości z pierwszej ręki) i sam może tę uchwałę zaskarżyć.

Niestety, te przemiany własnościowe prowadzą do takich absurdów, bo gminy chcą się pozbyć "garbu" i oddają do wykupu teren łącznie z drogami kiedyś przez te gminy zbudowane. U mnie jest podobna sytuacja - ulica publiczna została poszatkowana na kilku właścicieli zgodnie z pierwotnymi granicami działek w wieczystym użytkowaniu i stała się drogą wewnętrzną. Hmm... I chyba jest to w Kraju jedyna droga wewnętrzna mająca światła sygnalizacyjne na skrzyżowaniu z drogą publiczną. A przecież żaden z mieszkańców przy tej naszej drodze wewnętrznej nie płacił za wybudowaną ulicę (i parkingi), lecz tylko za "goły" teren. I to ze zniżką.

--
Pozdrawiam :)
JM

dojazd do dzialki