dojazd z dworca pkp w Nowym Targu do Szczawnicy-autobus lub bus

Data: 2009-07-29 17:47:17
Autor: bolo
dojazd z dworca pkp w Nowym Targu do Szczawnicy-autobus lub bus
Jaki  jest  dojazdz dworca pkp w NowymTargu do Szczawnicy-

autobus lub bus? Widziałem w necie rozkłady jazdy pks i innych , ale nie wygląda to wesoło zwłaszcza w niedzielę.

Może ktoś ma jakieś doświadczenia? Będę wdzięczny za  informacje.

Data: 2009-07-29 23:57:11
Autor: Mikka

Użytkownik "bolo" <kipi@interia.pl> napisał w wiadomości news:h4pqts$9hq$1news.task.gda.pl...
[...]

Z PKP nie wszystko odjezdza. Musisz sie przemaszerowac na butach na dworzec PKS - to jakies 15 minut - albo pojechac miejskim autobusem, ktory co jakis nieczesty czas zawita na PKP.
Zawsze wiecej pojazdow lapiesz (np. przelotowe dalekobiezne do Szczawnicy).
Z tego co widze to masz autobusy o 19.15, 20.30 i 22.05. A te dwa ostatnie jada z reszta z dworca PKP.
http://www.pksgrupa.pl/wyszukiwarka2/index.php
Mikka

Data: 2009-07-30 11:26:26
Autor: Basia Z.
dojazd z dworca pkp w Nowym Targu do Szczawnicy-autobus lub bus

Użytkownik "Mikka" :

[...]

Poza tym zaraz obok dworca PKS jest przystanek prywatnych busów, które dość często (chyba częściej niż co godzinę) jeżdżą do Szczawnicy.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-07-31 01:02:55
Autor: Beniowa

Użytkownik "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4rp5r$f23$1news2.ipartners.pl...
Poza tym zaraz obok dworca PKS jest przystanek prywatnych busów, które dość często (chyba częściej niż co godzinę) jeżdżą do Szczawnicy.

Ja mam jakies takie wrazenia, ze niedlugo po przyjezdzie jakiegos strategicznego pociagu (mam na mysli pociag Warszawa - Zakopane) jacys busiarze zaraz pojawiali sie, w kazdym razie nie pamietam, zebym jechal stamtad PKSem, zawsze jakims busikiem, ale tez nie pamietam, zebym pojawil sie tam w niedziele, tym bardziej, ze w tamtych rejonach dosc rygorystycznie swieci sie dzien swiety. Ostatecznie mozesz sprobowac na nogach np. via Turbacz i Luban, to niecale 60 GOTow :-)

Pozdrawiam, Grzegorz

dojazd z dworca pkp w Nowym Targu do Szczawnicy-autobus lub bus