dojazdy do pracy zim±, ale rowerem

Data: 2013-12-10 12:17:29
Autor: Piotr Klimek
dojazdy do pracy zim±, ale rowerem
Dnia (Tue, 10 Dec 2013 04:15:30 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za Prawy
wyklawiaturowal co nastepuje:

chce sie przyznać że przerosły mnie dojazdy na moto do pracy zim±, jest po prostu za zimno i za ¶lisko, pomimo podjecia róznych prób, nawet testy innym motocyklem, kilka groĽniejszych akcji i dałem sobie siana. tymczasem rowerem dojażdżam w najlepsze i nie jest nawet w połowie tak zimno jak na motorze a przyczepno¶ć ok, błoto nie błoto.
to złe ¶wiadectwo dla współczesnego motocykla że wystarczy zmaina paru parametrów i nie tylko auto ale i rower bije moto na łeb - przynajmniej w takim ujęciu amatorskim

jakby motocykl ważył 20kg i jeĽdził max 30km/h to też nie było by
problemów z jazd± zim± :)

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/