dojebanie zajebanie rozjebanie 'karol 17

Data: 2017-12-29 20:06:08
Autor: denat 'POPIS/EU
dojebanie zajebanie rozjebanie 'karol 17
no trzeba przyj±ć ten cios "porażki totalnej" [R] na klatę:

https://warszawawpigulce.pl/rekordowa-liczba-narodzin-dzieci-efekt-500/

głupio udawać, że tera to obsadzaj± euro liderzy...

P.S.
ostatnio starłem się na klatce schodowej z jakim¶ euro gówniarzem żony wojskowego,
ależ mnie zdominował swoim przyszłym sukcesem...

P.S.2
to wasze euro dzieciaki tak się dym... na WO¦P/Woodstock?

P.S.3
podobno ten zza miedzy nam tu b±ki puszcza... no nie ładnie...
z drugiej strony, to dobrze, że mnie (nas) nie lubi±, nie musimy ich w dupę całować...

dojebanie zajebanie rozjebanie 'karol 17