dojna zmiana w urzędach skarbowych

Data: 2018-11-22 06:41:30
Autor: japanizer
dojna zmiana w urzędach skarbowych
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/naczelnik-urzedu-skarbowego-przylapany-przez,58,0,2422074.html

  Naczelnik urzędu skarbowego przyłapany przez CBA na gorącym uczynku. 150 tys. zł   łapówki

  Warszawscy agenci CBA zatrzymali naczelnika Urzędu Skarbowego w Ostrowi   Mazowieckiej i komornika skarbowego z tego samego urzędu. Jeden z nich w   restauracji pod Ostrowią wziął 150 tys. zł w gotówce.

Aj waj, pisoskie trolle w komentarzach rzucają gównem jak mogą, może coś przyschnie?

 5h temu ... Ciekawe kiedy ten pan objął urząd naczelnika US.. Coś mi mówi, że nie  dalej niż 3 lata temu-no ale nie wiem.

   3h temu bk10 LAT NA stanowisku , nie zmyslaj

   4h temu orbitrek Został naczelnikiem za kadencji twoich idoli POlaku.

   2h temu daniel Znam gościa, "rządzi" do prawie dziesięciu lat.

Tymczasem:

http://www.ostrowmaz.com/aktualnosci/19496

  Od 24 lutego 2017 roku naczelnikiem Urzędu Skarbowego w Ostrowi Mazowieckiej   jest Radosław Jagielski. Po wybuchu afery KNF kłamcom z PiS puszczają ostatnie hamulce? Trzeba nakraść, bo niedługo na taczkach wywiozą?

Data: 2018-11-22 08:18:26
Autor: bytomir.kwasigrochowy
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/naczelnik-urzedu-skarbowego-przylapany-przez,58,0,2422074.html

  Naczelnik urzędu skarbowego przyłapany przez CBA na gorącym uczynku. 150 tys. zł   łapówki

Ile sukcesów miała peło?

To ten?
http://www.ostrowmaz.com/aktualnosci/19496

Data: 2018-11-22 08:23:39
Autor: japanizer
On Friday, November 23, 2018 at 1:18:28 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Toć miałeś link, że ten. Złodzieje z PiS mianowali go na naczelnika w 2017:

  Od 24 lutego 2017 roku naczelnikiem Urzędu Skarbowego w Ostrowi Mazowieckiej
  jest Radosław Jagielski. Aj waj, a tak się dobrze kradło! W końcu NAM SIĘ NALEŻY! Działka dla Nowogrodzkiej jak zwykle była? Ile to teraz procent jest, bo można się pogubić?

Data: 2018-11-23 08:05:50
Autor: Pajdak
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:7883c282-a401-4a3a-803b-4bab672c8fb3googlegroups.com...
[...]

Masz coś do POwiedzenia w temacie? Jezeli nie to WON!

--
Pajdak

Data: 2018-11-23 08:05:11
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:ec48ee02-ab14-458b-8b07-1635db135ea9googlegroups.com...
[...]

A to tylko ci co dali sie złapać!

Koleś z KNF miał cały dzień na oczyszczenie biurka i gabinetu.

Ryba śmierdzi od kociej głowy!

--
Pajdak

dojna zmiana w urzędach skarbowych