dokad na dziki biwak?

Data: 2009-02-24 18:15:13
Autor: bodie kotas
dokad na dziki biwak?
On 2009-02-24 15:53:26 +0100, yotiao@gmail.com said:

Witam,
chcialbym prosic szanownych grupowiczow o propozycje miejsc, w ktore
mozna sie wybrac na kilkudniowy wypad z plecakiem i pod namiot, gdzies
pod koniec maja / na poczatku czerwca. Warunki brzegowe:
- absolutnie koniecznie musi byc to miejsce, gdzie mozna legalnie/
akceptowalnie rozbic sie z namiotem i ugotowac kolacje *na ognisku*
(to istotne, bo chcemy wprowadzic w ten klimat nasza maloletnia
corke :-)
- *malo ludzi* i gdzies w gorach, albo blisko gor
- stosunkowo latwy dojazd; obecnie pomieszkujemy na niemieckim
wybrzezu, w okolicach Kiel (najwygodniejsze byloby miejsce, do ktorego
moznaby w jeden dzien dojechac i wyruszyc na szlak... heh)

Z oczywistych logistycznie miejsc przychodzi mi na mysl Norwegia, ale
w maju/czerwcu moze byc jeszcze za zimno, no i nie wiem, jak tam z
biwakowaniem. Ale w sumie to najblizsze nas 'bezludne' gory.

Bede wdzieczny za sugestie :-)

pozdrawiam
jarek

Second Life ?

--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

dokad na dziki biwak?