dokad na dziki biwak?

Data: 2009-02-25 20:02:17
Autor: amcinpiL
dokad na dziki biwak?
A czy możecie polecić jakieś ciekawe miejsca biwakowe w rejonie Orawy,
Gorców, Pienin i Beskidu Sądeckiego. Planuję w czerwcu rowerowo zwiedzić
ten region z namiotem i zastanawiam się czy są w tym regionie takie
miejsca, gdzie można by na cały dzień zostawić namiot, bez obawy o jego
zawartość. Dodatkowym warunkiem jest rzeka, strumień w pobliżu takiego
miejsca :) Jaworki już zanotowałem, ale brakuje mi jeszcze paru miejsc
wypadowych. BTW gdy byłem mały byłem na fajnym polu namiotowym nad Białką, czy ktoś się
orientuje, czy coś takiego wzdłuż tej rzeki jeszcze istnieje?

--
pozdrawiam Lipnicma

dokad na dziki biwak?