dokręcanie pedalstwa

Data: 2011-05-12 10:47:25
Autor: bans
dokręcanie pedalstwa
W dniu 2011-05-12 09:52, mm pisze:

Przykręciłem kiedyś swoje PD 520 za pomocą zwykłego imbusa 6mm z całej siły na
jaką pozwalała elastyczność klucza i coś mi się wydaje, że to słabo.
Wczoraj odkręcałem to za pomocą płaskiej długiej piętnastki BBB dedykowanej do
pedałów

I to jest przewaga tańszych PD-M520 nad droższymi PD-M540 - możliwość odkręcenia płaskim kluczem. Ja obrobiłem sobie w 540 otwór na klucz imbusowy i sajonara - jestem skazany na SPD, jakoś to przeżyję, ale będą jaja, jak np. korba pęknie.

--
bans

Data: 2011-05-12 08:59:47
Autor: Ryszard Mikke
dokręcanie pedalstwa
bans <goc@o2.pl> napisał(a):
> [...]

I to jest przewaga tańszych PD-M520 nad droższymi PD-M540 - możliwość odkręcenia płaskim kluczem. Ja obrobiłem sobie w 540 otwór na klucz imbusowy i sajonara - jestem skazany na SPD, jakoś to przeżyję, ale będą jaja, jak np. korba pęknie.

Przestaniesz byc skazany na SPD...

Data: 2011-05-12 11:05:41
Autor: bans
dokręcanie pedalstwa
W dniu 2011-05-12 10:59, Ryszard Mikke pisze:

Przestaniesz byc skazany na SPD...

Ano, ale trzeba będzie razem z korbą wyrzucić w sumie sprawne pedały. A nie wicie, czy można choć dokupić jeden? ;)

--
bans

Data: 2011-05-12 09:09:17
Autor: Ryszard Mikke
dokręcanie pedalstwa
bans <goc@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-05-12 10:59, Ryszard Mikke pisze:

> Przestaniesz byc skazany na SPD...

Ano, ale trzeba będzie razem z korbą wyrzucić w sumie sprawne pedały.

Cena wolnosci.

A nie wicie, czy można choć dokupić jeden? ;)

Wyzebrac na preclu chyba tylko.

rmikke

Data: 2011-05-12 20:59:04
Autor: Rafał Wawrzycki
dokręcanie pedalstwa
Dnia 12 maj 2011 w liście [news:iqg7b2$7nf$1mx1.internetia.pl] bans
[goc@o2.pl] napisał(a):
[...]

Miałem tak samo i po prostu przerobiłem 540 na 520 - zeszlifowałem ścianki pod klucz nastawny, a dokładnie żabę. Trochę się posiłowałem i puściło. Tyle że pedały wizualnie nie bardzo, funkcjonalnie bez zmian.

:)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2011-05-13 08:22:26
Autor: bans
dokręcanie pedalstwa
W dniu 2011-05-12 20:59, Rafał Wawrzycki pisze:

Miałem tak samo i po prostu przerobiłem 540 na 520 - zeszlifowałem
ścianki pod klucz nastawny, a dokładnie żabę. Trochę się posiłowałem i
puściło. Tyle że pedały wizualnie nie bardzo, funkcjonalnie bez zmian.

No i pięknie, to mi nie przyszło do głowy, dziękuję.

--
bans

dokręcanie pedalstwa