[OT] dokumenty w aucie

Data: 2013-01-14 07:07:40
Autor: z
[OT] dokumenty w aucie
W dniu 2013-01-13 23:42, bartek pisze:

no i efekt taki ze nie moglem zaplacic musialem sie cofac do auta po
dokumenty...

Mam nadzieję że w aucie ktoś pilnował tych dokumentów :-)

Bo jeśli nie to musisz sobie zdawać sprawę że na parkingach lukacze lukają czy przypadkiem ktoś auta nie zamknie i robią lustrację.

Data: 2013-01-14 10:02:50
Autor: m
[OT] dokumenty w aucie
W dniu 14.01.2013 07:07, z pisze:
[...]

Ale jeżeli auto zamknął, to lukacze wylukają że zamknął i wtedy nie zrobią lustracji. Wtedy i pilnujący dokumentów nie jest potrzebny.

p. m.

Data: 2013-01-14 12:32:42
Autor: z
[OT] dokumenty w aucie
W dniu 2013-01-14 10:02, m pisze:

Ale jeżeli auto zamknął, to lukacze wylukają że zamknął i wtedy nie
zrobią lustracji. Wtedy i pilnujący dokumentów nie jest potrzebny.

Pomijając już czy auto się z pilota nie zamknęło czy go zeskanowano i otworzono faktem jest że lukacz wiedział gdzie dokładnie schowałem nawigację a gdzie ładowarkę do niej. Byłem obserwowany. Nigdy nie zostawiałem dokumentów w aucie. Teraz wiem że to nie tylko wyswiechtany frazes.

Data: 2013-01-14 13:11:02
Autor: m
[OT] dokumenty w aucie
W dniu 14.01.2013 12:32, z pisze:
W dniu 2013-01-14 10:02, m pisze:

[...]

Nie rozumiem nadal, dlaczego żywisz nadzieję że wątkotwórca zostawił kogoś do pilnowania dokumentów w aucie? W sensie - jaki jest związek z tym co piszesz (i pewnie twoimi niedawnymi doświadczeniami z lukaczami) a dokumentami po które się wrócił Bartek?

p. m.

Data: 2013-01-14 13:46:47
Autor: z
[OT] dokumenty w aucie
W dniu 2013-01-14 13:11, m pisze:
[...]

No to z innej beczki, żeby przestrzec niedoinformowanych.
Ubezpieczyciele źle patrzą na zostawianie dokumentów w aucie. Dowód rejestracyjny, o książce pojazdu nie wspominając.
Generalnie zachowanie wątkotwórcy wydało mi się lekkomyślne pod wieloma względami. Stawiam na edukację czytającej młodzieży :-)

[OT] dokumenty w aucie