[snickers mobile] doładowania kodem - error

Data: 2009-05-07 22:10:06
Autor: electro spiro contra zanzarra
[snickers mobile] doładowania kodem - error
witam wszystkich użytkowników i sympatyków sieci snickers mobile :)

aktywowałem numer, doladowałem konto na wiecej niz 25pln w ciagu 2 tyg,
próbuje wpisywać kody które mam i ŻADEN nie działa. co ciekawe niektóre kody
sa 11-sto cyfrowe i te system od razu odrzuca jako inne niż 10-cio cyfrowe.
kto ma/miał podobny problem i jak go rozwiązać?

z góry dzięki za pomoc

spiro

--

[snickers mobile] doładowania kodem - error