doładowania premiowe startera internetowego Orange

Data: 2010-07-18 00:17:22
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1WYTNIJTO
doładowania premiowe startera internetowego Orange
chcę maksymalnie wykorzystać premie przyznawane
przez Orange dla darmowych starterów z internetu

pierwszych 12 doładowań jest premiowane 10zł

oprócz tego, jeśli włączę "masz za staż" mam
w pierwszym roku 10% więcej, gdy doładowuję
częściej niż co 25 dni

oprócz tego 5% do skarbonki, ale skarbonke
moge włączyć dopiero 31 dnia a starter bez
doładowania działa tylko 14 dni.

gdyby udało się doładować 25zł w taki sposób
aby zgodnie z regulaminem 2655105.pdf
system nie uwzględnił tego doładowania przy
naliczaniu premii 10zł, ale uwzględnił przy premii 10% masz za staż, byłoby super.

2655105.pdf oznajmia:
9. W przypadku doładowania konta kwotą mniejszą niż 25 zł bądź za pomocą Punktów Profit i każdego doładowania elektronicznego, za wyjątkiem doładowania z bankomatu i wydruku z terminala, konto Użytkownika zostanie doładowane, ale Bonus nie zostanie przyznany.

czy tzn. że doładowanie 25zł z abonamentu
nie będzie uwzględnione przy 10zł premii za doładowania
przy pierwszych 12 doładowaniach startera z internetu?

Data: 2010-07-18 00:22:12
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
podstawowe pytanie
podstawowe pytanie dotyczące starterów
darmowych z internetu

regulamin 2655105.pdf stwierdza:

9. W przypadku doładowania konta kwotą mniejszą niż 25 zł bądź za pomocą Punktów Profit i każdego doładowania elektronicznego, za wyjątkiem doładowania z bankomatu i wydruku z terminala, konto Użytkownika zostanie doładowane, ale Bonus nie zostanie przyznany. zamówię starter z internetu i doładuję go np. kwotą 5zł

czy to oznacza że zmarnowałem jedno z premiowych doładowań
i mam dostępne tylko 11 doładowań z premią 10zł każde czy też tej 5-tki system nie uwzględnił i mam dostępne 12 premii 10zł każda?

Data: 2010-07-18 13:19:50
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
podstawowe pytanie
[...]

czy ktoś już to testował?

Data: 2010-07-18 05:48:30
Autor: Xian Mi Mao
doładowania premiowe startera internetowego Orange
On Jul 18, 12:17 am, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1WYTNI...@op.pl
wrote:
chcę maksymalnie wykorzystać premie przyznawane
przez Orange dla darmowych starterów z internetu

A nie lepiej wykorzystać "Minuty za minuty" http://tinyurl.com/34adkjt
w Nowym Orange GO?

Doładowujesz sobie za 100zł i za każde wygadane 2 minuty dostajesz 9
minut DO WSZYSTKICH (oczywiście za wyjątkiem NIESTETY PLAY)

Tylko jest dla mnie niejasne przez jak długo? W Regulaminie nic nie ma
więc chyba jak RAZ włączysz tę promocję to już korzystasz z niej przez
tak długo jak możesz wykonywać połączenia? (Więc jeśli za 100zł to
przez 5 miesięcy)

Więc tak... doładowujesz za 100zł dostajesz +10zł (za sam nominał),
 potem +10zł za promocję darmowego startera,
 i jeszcze coś z tą Skarbonką (nie przeananlizowałem tego - ILE???)

Data: 2010-07-18 10:30:21
Autor: sunwick
doładowania premiowe startera internetowego Orange
a powiedz ile zyskasz dzieki takie zabawie, wydaje mi sie ze gra nie
jest warta swieczki :)
co chcesz, tansze polaczenia do wszystkich? to idz do playa, tansze
polaczenia w orange? wykup pakiet 1000min za 10 zl i masz "darmowe
gadanie" w orange, darmowe sms? idz do play fresh :)
bez kombinowania...
a jak chcesz tani internet to wez orange free na karte i miej neta za
pol darmo bo doladowanie mozna potem sprzedac przez przelew sms.

Data: 2010-07-18 10:30:57
Autor: sunwick
doładowania premiowe startera internetowego Orange
a, i nie pytam o to zlosiliwie tylko z czystej ciekawosci...

dzieki

Data: 2010-07-18 13:16:02
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
doładowania premiowe startera internetowego Orange
a powiedz ile zyskasz dzieki takie zabawie, wydaje mi sie ze gra nie
jest warta swieczki :)

właśnie jest warta świeczki.
a jak chcesz tani internet to wez orange free na karte i miej neta za
pol darmo bo doladowanie mozna potem sprzedac przez przelew sms.

właśnie przy tym kombinuję.
a skoro już mam coś robić, to chcę zrobić to dobrze.

jeśli te premiowe złotówki można przeznaczyć na transfer danych
to niech ich trochę urośnie. Każde 10zł premiowe to jest 10.000 KB
albo 9,77 MB ściąganych danych.

Data: 2010-07-18 15:15:05
Autor: ToMasz
sunwick pisze:
a powiedz ile zyskasz dzieki takie zabawie, wydaje mi sie ze gra nie
jest warta swieczki :)
w brew pozorom to mądre pytanie. Profil dzwonienia wskaże Ci słuszny
kierunek, być moze nawet zmianę operatora. Kiedyś nabijanie konta
prepaida promocjami było fajnym sportem, Teraz kupisz doładowanie
przelewem sms niemal za pół darmo.

ToMasz

Data: 2010-07-18 20:42:17
Autor: ToMasz
Xian Mi Mao pisze:
[...]

od kogoś chcącego sprzedać na allegro.

ToMasz

Data: 2010-07-19 06:52:56
Autor: Xian Mi Mao
On Jul 18, 8:42 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
Xian Mi Mao pisze:> On Jul 18, 3:15 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> Od kogo?

od kogoś chcącego sprzedać na allegro.

Tak też myślałem, ale przejrzałem oferty na Allegro i raczej niewiele
się na tym zyskuje, np. 10zł za 8zł - szkoda zachodu... Tym bardziej,
że takie doładowanie NIE przedłuża ważności na rozmowy wychodzące i
nie skutkuje żadnymi bonusami.

To może jedynie mieć sens jak masz 2 startery SIM, jeden na np. POP (w
telefonie) a drugi OrangeFREE  w modemie USB w netbuku...

Bo zastanawiam się czy jak masz jeden FREEnaKartę w swoim smartfonie i
tak sobie skonfigurujesz w nim (i doinstalujesz różne aplikacyjki
internetowe), że masz zoptymalizowane pod kątem maksymalnego
wykorzystania Internetu (np. maksimum rozmów to przez VoIP, np. Skype,
Tlenofon itd.)
to biorąc pod uwagę, że w tym FREEnaKartę jest tylko GOŁE 29gr/min.,
bez żadnych usług ani pakietów - TO CZY TO SIĘ OPŁACI???
Jakie jest Wasze zdanie?

Data: 2010-07-19 22:14:05
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
po ilu dniach NAPRAWDĘ niedoładowany prepaid z internetu szlag trafi?
WG regulaminu od aktywacji *500 "z językiem"
mam 14 dni, a potem starter kaput

ogólnie to orangutany kłamią jak Jarek z Bronkiem 2w1
bo pod *500 mówią że mam 7 dni przychodzących
a W orangeOnLine podają że jednak 8 dni przychodzących

ponadto orangeOnLine widzę jednak że zamówiony 2 lipca
i otrzymany 13 lipca starter ma przychodzące 27 lipca
ale ma także jakieś "środki promocyjne" do 23 września

dziwny to termin bo 66 dni minus 8 dni daje dodatkowe 58 dni które nie wiem skąd się wzięły
ani nie wiem co one oznaczają.

czy ktoś wie co to za cudo te zerowe promocyjne środki?

Data: 2010-07-20 21:23:44
Autor: WAM
po ilu dniach NAPRAWDĘ niedoładowany prepaid z internetu szlag trafi?
On Mon, 19 Jul 2010 22:14:05 +0200,
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:

[...]

nie pamietam dokladnie roznicy ale u mnie deaktywacja nastapila
wczesniej(!) niz termin ktory dostawalem w ostrzegawczych smsach.
Troche mnie to zdziwilo :)

WAM

doładowania premiowe startera internetowego Orange