do³adowanie Simplusa online

Data: 2009-09-02 10:43:45
Autor: Wojtek
do³adowanie Simplusa online
wiem ¿e to trochê nie na temat ale mo¿e pomo¿e forumowiczom

poniewa¿ w mBanku nie mo¿na ju¿ do³adowaæ Simplusa
podrzucam ma³o znany serwis gie³dowej firmy eCard

www.polpay.net

sprawdza³em do³adowania dzia³aj±

Data: 2009-09-02 08:49:58
Autor: xbartx
do³adowanie Simplusa online
Dnia Wed, 02 Sep 2009 10:43:45 +0200, Wojtek napisał(a):

wiem że to trochę nie na temat ale może pomoże forumowiczom

ponieważ w mBanku nie można już doładować Simplusa podrzucam mało znany
serwis giełdowej firmy eCard

www.polpay.net

sprawdzałem doładowania działają

Ja coś rano w radiu słyszałem, że to Plus chce obniżyć/podwyższyć marżę czy coś tam (wpadło lewym i wypadło prawym uchem) - temat był, że poszło o 30 groszy.

Data: 2009-09-02 14:44:53
Autor: jarmakowicz
do³adowanie Simplusa online
 poszÅ�o
o 30 groszy.

chcia³bym mieæ z ka¿dego do³adowania 30groszy

:)

Data: 2009-09-03 11:30:41
Autor: ztomasz
xbartx pisze:
[...]

A mnie sie wydaje ze nie o grosze chodzi ale o obnizenie marzy z 7 do 3%

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-09-03 14:44:40
Autor: Wojtek
do³adowanie Simplusa online

A mnie sie wydaje ze nie o grosze chodzi ale o obnizenie marzy z 7 do 3%

-- Tomasz

a o co?
 --

do³adowanie Simplusa online