doladowanie a KK

Data: 2011-12-23 19:40:27
Autor: Titus Atomicus
doladowanie a KK
Witam,
Czy jak place za doladowanie (w bankomacie albo przez internet) karta kredytowa to jest to traktowane jako zwykla transakcja bezgotowkowa?
Czy jak wyplata gotowki (zwlaszcza ten bankomat mnie niepokoi)?

TA

Data: 2011-12-23 12:06:11
Autor: Paulina Bednarska
doladowanie a KK
On 23 Gru, 19:40, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

wielokrotnie doładowywałam telefon kartą kredytową za pośrednictwem
serwisów blue.pl czy upaid.pl oraz strony playmobile.pl i zawsze było
to traktowane jako transakcja bezgotówkowa.
Pozdrawiam

Data: 2011-12-23 20:40:49
Autor: Mark
doladowanie a KK
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> w wiadomości
news:Titus_Atomicus-93B51D.19402723122011node2.news.atman.pl napisał(a):
[...]
Powinny bardziej niepokoic ciebie serwisy internetowe. Niedawno ktoś na grupie opisywał że w jednym z nich zaliczono to jako wypłatę gotówki.
Co zaś do bankomatów to raczej we wszystkich będzie to transakcja bezgotówkowa.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2011-12-23 20:42:59
Autor: Grzexs
doladowanie a KK
[...]

W internecie to ja tylko mTransferem płaciłem, a to jest traktowane jak operacja bezgotówkowa. W bankomatach jest traktowane też jak zakup (czyli bezgotówkowa), a nie operacja wypłaty gotówki.

--
Grzexs

doladowanie a KK