doładowanie cykliczne w Inteligo

Data: 2019-10-01 13:15:13
Autor: nowyjestem@poczta.pl
doładowanie cykliczne w Inteligo
zdecydowałem się na SoloS w play czyli pakiet nolimit na prepaidzie 20zł/miesiąc

chciałbym zlecić w inteligo automatyczne doładowywanie komórki w określonym dniu miesiąca, ale...

ustawiając to zlecenie w internetowym kanale dostępu zwątpliłem czy bank "wie" że rok ma 365 a czasami 366 dni a miesiące mają od 28 do 31 dni

w formularzu mam opcję "radiową" albo podać co ile dni albo co ile miesięcy, ustawiam co 1 miesiąc a bank "samowolnie" zmienia mi to na "30 dni"

ustawiam 27 października 2019 jako pierwszy termin a później co miesiąc i chcę aby było to zawsze 27go ale bank upiera sie że "co 30 dni"

problem w tym że 30 dni po 27-10-2019 będzie 26-11-2019 a nie 27-11-2016 i ten dzień ma znaczenie.

pytanie: czy ktoś korzystał z cyklicznych doładowań inteligo i czy może potwierdzić albo zaprzeczyć że bank "umie" liczyć do 365?!

Data: 2019-10-01 22:27:39
Autor: Kamil Jońca
doładowanie cykliczne w Inteligo

"nowyjestem@poczta.pl" <nowyjestem@poczta.pl> writes:

[...]
w formularzu mam opcję "radiową" albo podać co ile dni albo co ile miesięcy, ustawiam co 1 miesiąc a bank "samowolnie" zmienia mi to na "30 dni"

Gdzie to widać?

[...]

Gdzie Ty widzisz, że następne doładowanie będzie po 30 dniach?

pytanie: czy ktoś korzystał z cyklicznych doładowań inteligo i czy może potwierdzić albo zaprzeczyć że bank "umie" liczyć do 365?!

Obawiam, się, że musisz zapytać w inteligo.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
I'm a GENIUS!  I want to dispute sentence structure with SUSAN SONTAG!!

Data: 2019-10-01 13:54:52
Autor: nowyjestem@poczta.pl
W dniu wtorek, 1 października 2019 22:33:04 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
> [...]

> w formularzu mam opcję "radiową" albo podać co ile dni albo co ile miesięcy, ustawiam co 1 miesiąc a bank "samowolnie" zmienia mi to na "30 dni"

wchodzę w "edytuj" i tam widać, że "przed edycją" mają zaznaczone "30 dni"
mimo że ja wiem, że zaznaczyłem "1 miesiąc"

> [...]

Gdzie Ty widzisz, że następne doładowanie będzie po 30 dniach?

tego "nie widzę", po prostu dodaję 30 dni do 27-10-2019

> pytanie: czy ktoś korzystał z cyklicznych doładowań inteligo i czy może potwierdzić albo zaprzeczyć że bank "umie" liczyć do 365?!

Obawiam, się, że musisz zapytać w inteligo.

obawiam się że nie będą wiedzieć.

przy zleceniu dostałem plik z regulaminem PDF który sprowadza się do idei "płać nam ale reklamacjami zamęczaj operatorów" co ciekawe cały regulamin napisany jest tak jakby świadczyli tylko doładowania jednorazowe, gdyż ani słówkiem nie wspominają o cykliczności

Data: 2019-10-01 22:35:34
Autor: 'TomN'
doładowanie cykliczne w Inteligo
"nowyjestem@poczta.pl" <nowyjestem@poczta.pl>:

zdecydowałem się na SoloS w play czyli pakiet nolimit na prepaidzie 20zł/miesiąc

20 zł / 30 dni

Ale trza umić czytać...

problem w tym że 30 dni po 27-10-2019 będzie 26-11-2019 a nie 27-11-2016 i ten dzień ma znaczenie.

Jakie?
Bank mu robi na rękę a ten chce wbrew...
--
'Tom N'

Data: 2019-10-01 13:58:55
Autor: nowyjestem@poczta.pl
W dniu wtorek, 1 października 2019 22:35:35 UTC+2 użytkownik TomN napisał:
"nowyjestem@poczta.pl" <nowyjestem@poczta.pl>:

> zdecydowałem się na SoloS w play czyli pakiet nolimit na prepaidzie 20zł/miesiąc

20 zł / 30 dni
Ale trza umić czytać...

przeczytałem nie tylko reklamę (w której jest te nieszczęsne nieprecyzyjne 30 dni ale także playowy regulamin PDF który mówi że za pakiet pobierają między godziną 0:00 a 1:00 ustalonego dnia miesiąca i zastrzegają że jak nie ma takiego dnia w miesiącu to pobiorą dzień wcześniej

z tego wnioskuję że play "wie" że rok ma 365 dni a miesiąc od 28 do 31 dni

ale czy Inteligo "wie" jak działa kalendarz tego na razie nie jestem pewny

Data: 2019-10-01 23:23:23
Autor: 'TomN'
nowyjestem@poczta.pl w <news:5a7fd697-bd01-47bc-8013-f82d4ae4976cgooglegroups.com>:

[...]

No i jaki problem, żeby ustawić w play na 10 dzien miesiąca, a wpłacać co 30
dni w okolicach 5 dnia miesiąca?

z tego wnioskuję że play "wie" że rok ma 365 dni a miesiąc od 28 do 31 dni

Wniosek z 4 liter, wystarczy do KC zajrzeć:
"Jeżeli termin jest oznaczony w miesiącach lub latach, a ciągłość terminu
nie jest wymagana, miesiąc liczy się za dni trzydzieści, a rok za dni
trzysta sześćdziesiąt pięć."

ale czy Inteligo "wie" jak działa kalendarz tego na razie nie jestem pewny

Wie, tak samo jak Play wie, że miesiąc to 30 dni

Ale trza umić czytać i nie być roszczeniowym typem.

--
'Tom N'

Data: 2019-10-01 16:33:32
Autor: nowyjestem@poczta.pl
W dniu wtorek, 1 października 2019 23:23:24 UTC+2 użytkownik TomN napisał:
> [...]

> nie ma takiego dnia w miesiącu to pobiorą dzień wcześniej

No i jaki problem, żeby ustawić w play na 10 dzien miesiąca, a wpłacać co 30

taki że jak mam sam pilnować tych dni to ustawianie czegokolwiek w banku traci sens - zlecenie cykliczne ma sprawić że będę miał to "z głowy" i że to bank dopilnuje terminu; poza tym moje dochody pojawiają sie na rachunku w określony dzień miesiąca i jest wygodne aby bank pobierał opłatę w dniu nastepnym (no wtedy saldo napewno jest odpowiednie). Jeśli bank ma pobierać opłatę przed wpływem dochodu (a więc ja sam mam pilnować żeby były środki logować się, sprawdzać saldo itd. - to pośrednictwo banku nie spełni oczekiwań co do wygody

jeśli dbałość o wygodę w korzystaniu z banku to "bycie roszczeniowym typem" to ok, byłem jestem i będę roszczeniowy

a tak na marginesie: nie jestem "aż tak roszczeniowy" aby oczekiwać że _wszyscy_ ludzie w usenecie będą pisać z sensem i na temat i bez zbędnego moralizatorstwa

liczę się z tym że oprócz wypowiedzi sensownych po prostu muszą pojawić się także wypowiedzi tak bełkotlwe jak wypowiedź przedmówcy (który "umi czytać" ale "nie umi" zrozumieć że jego pisanina jest bezwartościowa dla czytelnika); no trudno: świata nie zmienię, tacy ludzie też muszą istnieć...

liczę na to że w tym wątku wypowie sie ktoś kto zlecil taką usługę i może sprawdzić z jakimi datami bank ją zrealizował (taka wypowiedź będzie miała dla mnie wartość) a wymądrzania sie co niektórych: no cóż, niech sobie coniektorzy pogadają...

Data: 2019-10-02 02:02:56
Autor: Dawid Rutkowski
doładowanie cykliczne w Inteligo
To może zamiast pre-paida weź sobie abonament - za 20zł też będziesz miał no-limit i chyba nawet da radę bez umowy na czas określony.
Zaoszczędzisz 5 dni w roku - i będziesz miał faktury właśnie tak, jak chcesz, czyli w określonym dniu miesiąca, a nie co 30 dni.
A oprócz zlecenia cyklicznego masz do dyspozycji jeszcze polecenie zapłaty.

Data: 2019-10-02 13:42:39
Autor: Wojtek
On 02/10/2019 06:02, Dawid Rutkowski wrote:
[...]

Albo można iść do Vikingów - tam jest 'autodoładowanie' i co miesiac
samo sobie ściąga z podpietej karty...
W sumie wychodzi prawie jak abo, ale z takim plusem, że nie nabije sie
wiecej niż to co ma się doładowane (no i nie ma umowy terminowej...)

w.

Data: 2019-10-02 23:03:07
Autor: 'TomN'
nowyjestem@poczta.pl w <news:e0127901-6485-4886-a3e8-ba32eb446773googlegroups.com>:

[...]

Co ja wyżej napisałem? Tyle, że odstęp > niz jeden dzień założyłem.

jeśli dbałość o wygodę w korzystaniu z banku to "bycie roszczeniowym
typem" to ok, byłem jestem i będę roszczeniowy

Póki co to po raz kolejny potwierdzasz, że czytać to nie "umisz".

a tak na marginesie: nie jestem "aż tak roszczeniowy" aby oczekiwać że _wszyscy_

Czyli jesteś roszczeniowy, i sam o tym piszesz.

--
'Tom N'

Data: 2019-10-31 02:14:40
Autor: nowyjestem@poczta.pl
W dniu wtorek, 1 października 2019 22:15:16 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:
[...]

CO prawda dyskusja wiele nie wniosła do rozwiązania problemu
ale pochwalę się "patentem radzieckim" na rozwiązanie
które być może komuś przyda się 1) na koncie osobistym inteligo utworzyć rachunek dodatkowy
2) zlecenie stałe 28-go 20zł z r-ku głownego na dodatkowy
3) zlecenie doładowania komórki 20zł z rachunku dodatkowego
ustawione do realizacji "codziennie", ale środki na rachunku
tylko raz w miesiącu i zawsze 28-go

efekt jest taki że bank probuje doładować komórkę 366x/rok
ale dokonuje tego nieskutecznie 354x/rok skutecznie 12x/rok

doładowanie cykliczne w Inteligo