doładowanie cykliczne w Inteligo

Data: 2019-10-01 22:27:39
Autor: Kamil Jońca
doładowanie cykliczne w Inteligo

"nowyjestem@poczta.pl" <nowyjestem@poczta.pl> writes:

[...]
w formularzu mam opcję "radiową" albo podać co ile dni albo co ile miesięcy, ustawiam co 1 miesiąc a bank "samowolnie" zmienia mi to na "30 dni"

Gdzie to widać?

ustawiam 27 października 2019 jako pierwszy termin a później co miesiąc i chcę aby było to zawsze 27go ale bank upiera sie że "co 30 dni"

problem w tym że 30 dni po 27-10-2019 będzie 26-11-2019 a nie 27-11-2016 i ten dzień ma znaczenie.

Gdzie Ty widzisz, że następne doładowanie będzie po 30 dniach?

pytanie: czy ktoś korzystał z cyklicznych doładowań inteligo i czy może potwierdzić albo zaprzeczyć że bank "umie" liczyć do 365?!

Obawiam, się, że musisz zapytać w inteligo.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
I'm a GENIUS!  I want to dispute sentence structure with SUSAN SONTAG!!

Data: 2019-10-01 13:54:52
Autor: nowyjestem@poczta.pl
W dniu wtorek, 1 października 2019 22:33:04 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
> [...]

> w formularzu mam opcję "radiową" albo podać co ile dni albo co ile miesięcy, ustawiam co 1 miesiąc a bank "samowolnie" zmienia mi to na "30 dni"

wchodzę w "edytuj" i tam widać, że "przed edycją" mają zaznaczone "30 dni"
mimo że ja wiem, że zaznaczyłem "1 miesiąc"

> [...]

Gdzie Ty widzisz, że następne doładowanie będzie po 30 dniach?

tego "nie widzę", po prostu dodaję 30 dni do 27-10-2019

> pytanie: czy ktoś korzystał z cyklicznych doładowań inteligo i czy może potwierdzić albo zaprzeczyć że bank "umie" liczyć do 365?!

Obawiam, się, że musisz zapytać w inteligo.

obawiam się że nie będą wiedzieć.

przy zleceniu dostałem plik z regulaminem PDF który sprowadza się do idei "płać nam ale reklamacjami zamęczaj operatorów" co ciekawe cały regulamin napisany jest tak jakby świadczyli tylko doładowania jednorazowe, gdyż ani słówkiem nie wspominają o cykliczności

doładowanie cykliczne w Inteligo