doladowanie wegierskiej karty

Data: 2010-08-10 02:18:33
Autor: peter
doladowanie wegierskiej karty
ma ktos pomysl jak mozna doladowac wegierski numer prepaid z vodafone?
(poza wycieczka na Wegry)

Data: 2010-08-10 02:31:12
Autor: Piotr M
Dnia 10-08-2010 o 02:18:33 peter <peter@peter.com> napisał(a):

ma ktos pomysl jak mozna doladowac wegierski numer prepaid z vodafone?
(poza wycieczka na Wegry)

A w czym masz problem?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-10 02:39:36
Autor: peter
Piotr M pisze:
Dnia 10-08-2010 o 02:18:33 peter <peter@peter.com> napisał(a):

ma ktos pomysl jak mozna doladowac wegierski numer prepaid z vodafone?
(poza wycieczka na Wegry)

A w czym masz problem?

-- -- -
|   |
|sim|  <- pusta karta SIM prepaid z Wegier
|   |     obiekt A
\   |
  \  |
   \ |

100$
   23$  23Ł  <- szmal
     231E       obiekt B

problem mam jak polaczyc obiekt A i B w Polsce

Data: 2010-08-10 03:10:44
Autor: Piotr M
Dnia 10-08-2010 o 02:39:36 peter <peter@peter.com> napisał(a):

Piotr M pisze:
> [...]

-- -- -
|   |
|sim|  <- pusta karta SIM prepaid z Wegier
\   |
  \  |
   \ |

100$
   23$  23Ł  <- szmal
     231E       obiekt B

problem mam jak polaczyc obiekt A i B w Polsce

No ok :) ale od kiedy komunikacja i też transfer finansowy, to jest  problem, co od dawna za pomocą internetu, możemy podlewać kwiatki na  cmentarzu na drugiej półkuli..

Data: 2010-08-10 07:13:03
Autor: Darek
doladowanie wegierskiej karty

No ok :) ale od kiedy komunikacja i tez transfer finansowy, to jest problem, co od dawna za pomoca internetu, mozemy podlewac kwiatki
na  cmentarzu na drugiej polkuli..

Tez mi sie tak wydawalo dopoki nie probowalem pare miesiecy temu doladowac
prepaida ukrainskiej sieci Life.
Okazalo sie, ze trzeba miec albo konto w banku na Ukrainie, albo tam wydana
karte kredytowa.  --

Data: 2010-08-10 16:03:37
Autor: grin

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vg66v6tp13q3bqpiotr-komputer...
No ok :) ale od kiedy komunikacja i też transfer finansowy, to jest problem, co od dawna za pomocą internetu, możemy podlewać kwiatki na cmentarzu na drugiej półkuli..

A jak doładować polski prepaid zza granicy nie mając ze sobą zdrapki,  konta bankowego ani zaprzyjaźnionego "kredytodawcy" w Polsce?

Data: 2010-08-10 16:25:08
Autor: Tomek

Użytkownik "grin" <sp@am.er> napisał:

A jak doładować polski prepaid zza granicy nie mając ze sobą zdrapki,  konta bankowego ani zaprzyjaźnionego "kredytodawcy" w Polsce?

W takim przypadku trzeba kupić prepaid zagraniczny, skoro mózg się zostawiło w kraju i wyjechało bez zdrapek.

Data: 2010-08-10 16:47:11
Autor: darnok
On 2010-08-10 16:03, grin wrote:

A jak doładować polski prepaid zza granicy nie mając ze sobą zdrapki,
konta bankowego ani zaprzyjaźnionego "kredytodawcy" w Polsce?

kupic doladowanie zagraniczna karta kredytowa.
jakas bluemedia, strony operatorow albo allegro.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-08-10 15:50:43
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 10 Aug 2010 16:47:11 +0200, darnok napisał(a):

kupic doladowanie zagraniczna karta kredytowa.

życzę powodzenia...

"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-08-11 07:39:07
Autor: J.F.
On Tue, 10 Aug 2010 15:50:43 +0100,  Waldek Godel wrote:
Dnia Tue, 10 Aug 2010 16:47:11 +0200, darnok napisał(a):
kupic doladowanie zagraniczna karta kredytowa.
życzę powodzenia...

Polcard, czy kto tam obsluguje BM i operatorow, zagranicznych kart nie
autoryzuje ? J.

Data: 2010-08-11 09:38:25
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 11 Aug 2010 07:39:07 +0200, J.F. napisał(a):

Polcard, czy kto tam obsluguje BM i operatorow, zagranicznych kart nie
autoryzuje ?

w zasadzie autoryzuje, ale później pozdrawia środkowym palcem mówiąc, że
nieprawidłowy adres rozliczeniowy karty

"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-08-10 19:14:29
Autor: Piotr M
Dnia 10-08-2010 o 16:03:37 grin <sp@am.er> napisał(a):

[...]

Dodaj jeszcze, że nie mając pieniędzy :)

Udajesz się do polskiej ambasady (może tez konsulatu), udzielają pomocy i  pożyczki.

Data: 2010-08-10 09:34:49
Autor: grin

Użytkownik "peter" <peter@peter.com> napisał w wiadomości news:i3q5sl$uio$1news.task.gda.pl...
ma ktos pomysl jak mozna doladowac wegierski numer prepaid z vodafone?
(poza wycieczka na Wegry)

może tu coś napisali
http://www.telestial.com/view_product.php?ID=LSIM-HU01

doladowanie wegierskiej karty