dolary - euro - zlotowki

Data: 2009-07-11 23:52:49
Autor: Titus Atomicus
dolary - euro - zlotowki
Witam,
Mam odlozona pewna sume w euro. Okolo 1000.
Bede natomiast potrzebowal $$$, ale w listopadzie/grudniu.
Czy trzymac te EUR i konwersji (poprzez zlotowki, bo inaczej jak?) dokonac na jesieni?
Czy tez moze zamienic teraz te EUR na zlotowki (kurs EUR wysoki), a na jesieni (kurs $ pewnie nizszy) kupic $$$?
Jak byscie zrobili?
TA

Data: 2009-07-11 23:55:14
Autor: Marcin Lubojański
dolary - euro - zlotowki
[...]

A może kupić dolary np. na Słowacji czy w Niemczech?

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-07-12 04:05:02
Autor: Titus Atomicus
dolary - euro - zlotowki
In article <h3b1o2$ilh$1@news.onet.pl>,
 Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usenetu@op.pl> wrote:

> [...]
> Jak byscie zrobili?

A może kupić dolary np. na Słowacji czy w Niemczech?

O, to nawet dobry (teoretycznie) pomysl.
Ciekawe czy ktos przerabial w praktyce.

TA

Data: 2009-07-12 12:56:48
Autor: Poldekk
dolary - euro - zlotowki

[...]

Na pytanie (zawoalowane) jaki będzie kurs dolara nie jesieni nie odpowiem, bo nie jestem wróżką. Analitykom jak ktoś chce, to może wierzyć, ja już się zbyt wiele razy przejechałem.

Na podobne okoliczności mam jedną receptę. Aby nie stracić, można wymienić połowę danej kwoty na walutę, a połowę trzymać w zł. W ten sposób co prawda nic się nie zyska na ew. zmianach kursów, ale też można spać spokojnie, że się na takich zmianach nie straci.

dolary - euro - zlotowki