dolary na Slowacji

Data: 2009-08-31 12:33:05
Autor: Titus Atomicus
dolary na Slowacji
Witam,
Za rada grupy bede wymienial na Slowacji euro na dolary.
Ale czasu za duzo miec ne bede (moze jeden dzien) i to blisko granicy. Pytanie - czy kursy jakos roznia sie zasadniczo. Tzn. miedzy bankiem, a kantorami wymiany. I pomiedzy kantorami...
Pozdr
TA

Data: 2009-08-31 12:57:16
Autor: Valdi.Pavlack
dolary na Slowacji
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>

Pytanie - czy kursy jakos roznia sie zasadniczo. Tzn. miedzy bankiem, a
kantorami wymiany. I pomiedzy kantorami...

Kursy zawsze są ciut lepsze dalej granicy.

Data: 2009-08-31 13:28:29
Autor: Titus Atomicus
dolary na Slowacji
In article <h7ga1h$n85$3@news.interia.pl>,
 "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote:

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>

> Pytanie - czy kursy jakos roznia sie zasadniczo. Tzn. miedzy bankiem, a
> kantorami wymiany. I pomiedzy kantorami...

Kursy zawsze są ciut lepsze dalej granicy.

Bede jechal z Lysej Polany naokolo Tatr, i powrot do Witowa.

TA

Data: 2009-08-31 16:20:55
Autor: Valdi.Pavlack
dolary na Slowacji

Bede jechal z Lysej Polany naokolo Tatr, i powrot do Witowa.

Niestety nie pomogę - "moje rejony" to najczęściej Jurgów oraz Chyżne.

Data: 2009-08-31 18:36:17
Autor: Olgierd
dolary na Slowacji
Dnia Mon, 31 Aug 2009 13:28:29 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

> Pytanie - czy kursy jakos roznia sie zasadniczo. Tzn. miedzy bankiem,
> a kantorami wymiany. I pomiedzy kantorami...

Kursy zawsze są ciut lepsze dalej granicy.

Bede jechal z Lysej Polany naokolo Tatr, i powrot do Witowa.

Tylko stracisz na tej operacji. Byłem tam parę dni temu, Słowacja zrobiła się przykro droga...

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-09-01 01:15:03
Autor: Titus Atomicus
dolary na Slowacji
In article <pan.2009.08.31.18.36.15@legeartis.org.pl>,
 Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

Tylko stracisz na tej operacji. Byłem tam parę dni temu, Słowacja zrobiła się przykro droga...

Chcesz pwowiedziec ze dolary sa tam drozsze niz u nas?

TA

Data: 2009-09-01 06:36:59
Autor: Olgierd
dolary na Slowacji
Dnia Tue, 01 Sep 2009 01:15:03 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

> Bede jechal z Lysej Polany naokolo Tatr, i powrot do Witowa.

Tylko stracisz na tej operacji.
Byłem tam parę dni temu, Słowacja zrobiła się przykro droga...

Chcesz pwowiedziec ze dolary sa tam drozsze niz u nas?

Chcę powiedzieć, że w ogóle zrobiło się nietanio.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-01 13:12:35
Autor: Valdi.Pavlack
dolary na Slowacji
"Olgierd" news:pan.2009.09.01.06.36.59rudak.org

Chcę powiedzieć, że w ogóle zrobiło się nietanio.

Pod względem jedzenia itp. czy skupu/sprzedaży walut?

Data: 2009-09-01 11:34:50
Autor: Olgierd
dolary na Slowacji
Dnia Tue, 01 Sep 2009 13:12:35 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Chcę powiedzieć, że w ogóle zrobiło się nietanio.

Pod względem jedzenia itp. czy skupu/sprzedaży walut?

Ceny w sklepach. Za bzdetne zakupki zapłaciłem 18 euro -- zgrzewka piwa, jakieś pierdoły jeszcze...

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-01 12:05:53
Autor: xbartx
dolary na Slowacji
Dnia Tue, 01 Sep 2009 11:34:50 +0000, Olgierd napisał(a):

Ceny w sklepach. Za bzdetne zakupki zapłaciłem 18 euro -- zgrzewka piwa,
jakieś pierdoły jeszcze...

Porównywałeś ile piwo przed a ile po kosztuje? Jakieś drastyczne różnice?

Data: 2009-09-01 12:25:24
Autor: Olgierd
dolary na Slowacji
Dnia Tue, 01 Sep 2009 12:05:53 +0000, xbartx napisał(a):

Ceny w sklepach. Za bzdetne zakupki zapłaciłem 18 euro -- zgrzewka
piwa, jakieś pierdoły jeszcze...

Porównywałeś ile piwo przed a ile po kosztuje? Jakieś drastyczne
różnice?

Powiedzmy, że niedrogie piwo w sklepie kosztowało wcześniej 11-13 koron, co przy kursie oficjalnym 0,31 dałoby ileś tam eurosów. A teraz piwo kosztuje 0,55 euro, co nijak nie ma się do powyższego równania. Nawet ja to widzę, chociaż z matmy jestem baran jak się patrzy.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-01 14:48:16
Autor: Tomasz Chmielewski
dolary na Slowacji
Olgierd wrote:
[...]

Ale to chyba w dosc dawnych czasach?

Cos mi sie kojarzy, ze kilka lat temu bylo to raczej w okolicach 20 koron (ale moze sie myle)?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-09-01 13:17:55
Autor: Olgierd
dolary na Slowacji
Dnia Tue, 01 Sep 2009 14:48:16 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

[...]

To chyba raczej jakiś Złoty Bażant czy Kelt. Kamzik czy Saris był tańszy.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-01 16:33:55
Autor: Valdi.Pavlack
dolary na Slowacji
"Olgierd" news:pan.2009.09.01.13.17.54rudak.org

To chyba raczej jakiś Złoty Bażant czy Kelt. Kamzik czy Saris był tańszy.

ooo - lekkie zdziwienie. Z moich obserwacji wynika, że to zawsze Kelt
dzierżył pałeczkę drożyny na SK przed i po wprowadzeniu euro. Może cena
zależy od regionu?

Data: 2009-09-01 16:32:44
Autor: Valdi.Pavlack
dolary na Slowacji
"Olgierd" news:pan.2009.09.01.12.25.24rudak.org

A teraz piwo kosztuje 0,55 euro, co nijak nie ma się do powyższego
równania.

Rozumiem, że piszemy o piwie nie w knajpie ale kupionym w sklepie (butelka
bądź puszka). Kilka dni temu kilkanaście kilometrów przed Bratysławą
kupowałem Kelta za 37 eurocentów! :) - wykupiłem wszystkie puszeczki
(niestety tylko 13 sztuk - więcej nie mieli).

Data: 2009-09-01 16:30:32
Autor: Valdi.Pavlack
dolary na Slowacji
"xbartx" news:h7j2n1$4vj$10inews.gazeta.pl

Porównywałeś ile piwo przed a ile po kosztuje? Jakieś drastyczne różnice?

Taki słowacki absurd - piwo przy granicy z Austrią jest tańsze na stacjach
benzynowych (szczególnie OMV) niż w hipermarketach w głębi kraju :O

dolary na Slowacji