dolina chocholowska zima

Data: 2009-10-22 14:53:21
Autor: KuFeL
dolina chocholowska zima
ZCP to jedyna dolina otwarta dla rowerow w TPNie. Planujemy rodzinne ferie w tych okolicach i pomyslalem sobie czy nie zbyt chorym pomyslem jest wyposazenie sie w SCHWALBE SNOW STUD http://www.ceneo.pl/2258937 i pojezdzenie sobie po okolicy ale i dolinie. Czy ktos praktykowal pedalowanie ta konkretna dolina w zimowych okolicznosciach? Czy moze w tym okresie TPN zamyka doline dla chorych na cykloze vulgaris?

Swoja droga juz widze te spojrzenia jak bede jechal przez pol PL z rowerem na dachu w srodku zimy ;)

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-10-22 15:06:33
Autor: Sebastian
dolina chocholowska zima
KuFeL pisze:
[...]

Da radę, do Murowańca i na Kalatówki też.

Data: 2009-10-22 16:04:09
Autor: dziki
dolina chocholowska zima
Użytkownik "KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości news:hbpkk2$hnq$1inews.gazeta.pl...

jest wyposazenie sie w SCHWALBE SNOW STUD http://www.ceneo.pl/2258937 i

prawdziwa frajda to jezdzic w zimie na zwyklych oponach :P
poza tym te kolce sprawdza sie jedynie na mocno ubitym sniegu/ lodzie.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-10-22 07:16:13
Autor: tadek
dolina chocholowska zima
On 22 Paź, 16:04, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:
Użytkownik "KuFeL" <ku...@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomościnews:hbpkk2$hnq$1inews.gazeta.pl...

> [...]

prawdziwa frajda to jezdzic w zimie na zwyklych oponach :P
poza tym te kolce sprawdza sie jedynie na mocno ubitym sniegu/ lodzie.

dziki w pełni się zgadzam tylko ubity śnieg i lód

Data: 2009-10-22 16:31:44
Autor: KuFeL
dolina chocholowska zima
tadek pisze:
[...]

tego sie spodziewam w dolinach i okolicach, bo tam pewnie san i sanek bedzie od pyty...

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-10-22 19:05:50
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
dolina chocholowska zima

[...]

Taaa pewnie.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-22 19:05:28
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
dolina chocholowska zima

jest wyposazenie sie w SCHWALBE SNOW STUD http://www.ceneo.pl/2258937 i

prawdziwa frajda to jezdzic w zimie na zwyklych oponach :P
poza tym te kolce sprawdza sie jedynie na mocno ubitym sniegu/ lodzie.

Zapewniam cię, że nie wiesz o czym piszesz.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-22 21:23:26
Autor: Wojtas
dolina chocholowska zima
dziki pisze:

prawdziwa frajda to jezdzic w zimie na zwyklych oponach :P
poza tym te kolce sprawdza sie jedynie na mocno ubitym sniegu/ lodzie.

A to niby czemu? Twierdzisz, że na nie ubitym, będą gorsze od zwykłych opon?

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-10-23 10:46:48
Autor: dziki
dolina chocholowska zima
Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:hbqbfe$e6f$1inews.gazeta.pl...

A to niby czemu? Twierdzisz, że na nie ubitym, będą gorsze od zwykłych opon?

nigdzie nie napisalem, ze beda gorsze - to Twoja radosna interpretacja co najwyzej. IMO 2mm dzyndzelka mi wielkiej roznicy w takich warunkach nie robi chyba. No chyba ze tne w zimie zakrety przy 60km/h.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-10-22 17:30:44
Autor: PeJot
dolina chocholowska zima
KuFeL pisze:

Swoja droga juz widze te spojrzenia jak bede jechal przez pol PL z rowerem na dachu w srodku zimy ;)

Jedno jest pewne - roweru nie będziesz musiał czyścić z owadów ;)

Od kilku lat chodzi mi po głowie zimowy kilkudniowy wyjazd w Bieszczady, na przykład na drogi używane przez SG.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-10-22 19:04:27
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
dolina chocholowska zima

Swoja droga juz widze te spojrzenia jak bede jechal przez pol PL z rowerem na dachu w srodku zimy ;)

E tam. Spojrzenia to są, jak stoisz w kolejce do krzesełkowej kolejki.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-22 21:57:09
Autor: KuFeL
dolina chocholowska zima
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Swoja droga juz widze te spojrzenia jak bede jechal przez pol PL z rowerem na dachu w srodku zimy ;)

E tam. Spojrzenia to są, jak stoisz w kolejce do krzesełkowej kolejki.

tam to ja bede stal z nartami, bo nie mam ochoty na ostatni zjazd w moim zyciu. jeszcze nie ten czas...

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-10-24 03:45:17
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
dolina chocholowska zima

[...]

Co ty wiesz o jeżdżeniu po nartostradach.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-23 01:17:15
Autor: qwerty63
dolina chocholowska zima
W dniu 2009-10-22 14:53, KuFeL pisze:
Czy ktos praktykowal
pedalowanie ta konkretna dolina w zimowych okolicznosciach? Czy moze w
tym okresie TPN zamyka doline dla chorych na cykloze vulgaris?

ostatnio bylem w styczniu - nie dosc, ze jest otwarta, to mozna sobie jeszcze podjechac na polane chocholowska i przechowac rower w narciarni w schronisku za free, jesli zdecydujesz sie na nocleg w schronisku. mozna wiec podjechac, a potem przejsc sie gdzies w gory majac rower w schronisku, wzglednie bezpieczny.
tak mozna bylo zrobic w styczniu tego roku, ale jakbys byl zainteresowany, to warto zadzwonic i sie upewnic.

pozdrower
qwerty63

dolina chocholowska zima