domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.

Data: 2016-12-07 19:16:39
Autor: Zenek Kapelinder
domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
Przeczytalem z niesmakiem. Ale doszedlem do wniosku ze mnie to nie dotyczy. Lata swoje mam. Mieszkam w bardzo duzym jak na Polske miescie, na dodatek w srodmiesciu. Mam bardzo dobra komunikacje miejska. Nie musze miec samochodu zeby przejezdzac nim gora 2 tysiace kilometrow rocznie. Spokojnie na samochod wydam ze dwa tysiace rocznie. Poza tym lekarz zalecil mi spacery. Wyglada na to ze dobije ten samochod co mam i kupie sobie takie dwukolowe elektryczne jezdzidlo jak mi sie kolano jeszcze bardziej spierdoli.

domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.