domagamy sie europejskiego nakazu aresztowania na oprawcow

Data: 2009-02-25 07:47:54
Autor: filip
domagamy sie europejskiego nakazu aresztowania na oprawcow
W sumie Polaka rażono pięć razy, gdy funkcjonariusze obalali go na ziemię i zakuwali w kajdanki. Kilka minut później Dziekański zmarł.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Kanadyjski-policjant-zaluje-ze-doszlo-do-smierci-Polaka,wid,10883914,wiadomosc.html?ticaid=17910

Data: 2009-02-25 14:58:27
Autor: Spawacz

Użytkownik "filip" <lipif@o2.pl> napisał w wiadomości news:go2pim$p8q$1achot.icm.edu.pl...
W sumie Polaka rażono pięć razy, gdy funkcjonariusze obalali go na ziemię i zakuwali w kajdanki. Kilka minut później Dziekański zmarł.

Dzięki Wam dowiedziałem, że Kanada należy do UE.
THX

--
Spawacz

Data: 2009-02-25 16:23:25
Autor: Alex

Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości news:go3ioa$ivb$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czy tak trudno zrozumieć, co znaczy europejski nakaz aresztowania??

Alex

Data: 2009-02-25 18:09:10
Autor: Spawacz
domagamy sie europejskiego nakazu aresztowania na oprawcow

Użytkownik "Alex" <parus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
Czy tak trudno zrozumieć, co znaczy europejski nakaz aresztowania??

Kanada należy do UE??

BTW, żeby rozumieć trzeba najpierw wiedzieć.

--
Spawacz

Data: 2009-02-25 18:58:24
Autor: filip
Spawacz wrote:
Użytkownik "Alex" <parus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
Czy tak trudno zrozumieć, co znaczy europejski nakaz aresztowania??

Kanada należy do UE??

gosciu - czy ty z platformy jestes ? przeciez chodzi o to, zeby ci sadysci
do skichanej smierci nie mogli wjechac do unii bez ryzyka, ze wyladuja
za kratkami ...

Data: 2009-02-25 18:32:38
Autor: ColgatesBilly

"Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> wrote in message news:go3ioa$ivb$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tylko ciekawe, czemu Kanada chciala extradycji jakiegos szwajcara - antysemity
na wniosek ichniego kongresu zyda

Data: 2009-02-25 18:02:44
Autor: Spawacz
domagamy sie europejskiego nakazu aresztowania na oprawcow

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości
[...]

Tylko ciekawe, czemu Kanada chciala extradycji jakiegos szwajcara -
antysemity
na wniosek ichniego kongresu zyda

1. Czy Ty naprawdę nie odróżniasz ekstradycji od Europejskiego Nakazu
     Aresztowania, czy tylko udajesz?
2. A od kiedy Szwajcaria należy do UE?

--
Spawacz

Data: 2009-02-25 19:41:20
Autor: ColgatesBilly

"Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> wrote in message news:go3tte$iis$1inews.gazeta.pl...

[...]

Rozumiem do czego pijesz... ale...
zastanawia mnie, skad taki brak zaufania ( jednych do drugich)
co do skutecznosci dzialan... wszystkich sluzb naraz,
co ma miejsce w podobnych "przypadkach".

PS jak zwal tak zwal...

FORMALISTA!   ;)

domagamy sie europejskiego nakazu aresztowania na oprawcow