domena: aresztsledczy.pl

Data: 2009-03-18 11:02:44
Autor: Solaris
domena: aresztsledczy.pl
Czy posiadanie i użytkowanie domeny aresztsledczy.pl jest w pełni legalne? --
Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

Data: 2009-03-18 11:13:17
Autor: Tapatik
domena: aresztsledczy.pl
Użytkownik Solaris napisał:
Czy posiadanie i użytkowanie domeny aresztsledczy.pl jest w pełni legalne?

A dlaczego miało by być nielegalne???

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2009-03-18 16:52:53
Autor: Solaris
domena: aresztsledczy.pl
Dnia Wed, 18 Mar 2009 11:13:17 +0100, jakże pięknego
Tapatik <tapatik@bez.adresu> wystukał co zawarte poniżej:

: Użytkownik Solaris napisał:
: > Czy posiadanie i użytkowanie domeny aresztsledczy.pl jest w pełni legalne? : : A dlaczego miało by być nielegalne???

Użyłem chyba niewłaściwego słowa. Chodziło bardziej o to czy mam pełne prawa do niej
i mogę mieć na stronie pod tym adresem np. jakiś porno-serwis.

Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

Data: 2009-03-19 01:06:33
Autor: Andrzej Lawa
domena: aresztsledczy.pl
Solaris pisze:

Użyłem chyba niewła¶ciwego słowa. Chodziło bardziej o to czy mam pełne prawa do niej

A sk±d my możemy wiedzieć, do jakich domen prawa wykupiłe¶, hmm?

i mogę mieć na stronie pod tym adresem np. jaki¶ porno-serwis.

Je¶li wykupiłe¶ tak± domenę, to możesz mieć na takich samych zasadach,
jak pod każdym innym adresem.

Data: 2009-03-19 01:47:06
Autor: SDD
domena: aresztsledczy.pl

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:9te896-g13.ln1ncc1701.lechistan.com...

i mogę mieć na stronie pod tym adresem np. jaki¶ porno-serwis.

Je¶li wykupiłe¶ tak± domenę, to możesz mieć na takich samych zasadach,
jak pod każdym innym adresem.

Najlepiej jakis poradnik dla rodzin tymczasowo aresztowanych lub tez portal spolecznosciowy "Nasza Cela" :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-21 17:34:44
Autor: rezist.com
domena: aresztsledczy.pl
Użyłem chyba niewła¶ciwego słowa. Chodziło bardziej o to czy mam pełne prawa do niej
i mogę mieć na stronie pod tym adresem np. jaki¶ porno-serwis.

A regulamin utrzymywania domen w NASK czytal?
Bo tam jest napisane do czego masz prawa a do czego nie.

--
tomek nowak
http://rezist.com

Data: 2009-03-18 12:38:19
Autor: Krzysztof Jodłowski
domena: aresztsledczy.pl
Pewnie.
Możesz również mieć domenę rzad.pl.
Możesz nawet mieć rzad.gov.pl - oczywiście jeśli ktoś ci ją sprzeda...

Krzysztof

domena: aresztsledczy.pl