domeny nurkowe na sprzedaż

Data: 2009-09-25 12:33:30
Autor: Adam Urbanowicz
domeny nurkowe na sprzedaż
Witam
Mam do zaoferowania dwie domeny związane z tematyką nurkową

CAVEDIVERS.PL

oraz

DEEPEXPLORING.PL

Poważne propozycje ceny proszę kierować na adam-sdi@o2.pl

Data: 2009-09-26 06:58:28
Autor: Daniel Kowalski
domeny nurkowe na sprzedaż
Adam Urbanowicz pisze:
[...]

Nie podoba mi się idea wykupowania domen i spekulacji.
Przypominają mi się czasy, gdy bilet do kina lub teatru trzeba było kupić od "konika". Fuj!

Data: 2009-09-25 23:49:17
Autor: Adam Urbanowicz
domeny nurkowe na sprzedaż
On 26 Wrz, 06:58, Daniel Kowalski <bountykil...@gazeta.pl> wrote:
Adam Urbanowicz pisze:

> [...]

Nie podoba mi się idea wykupowania domen i spekulacji.
Przypominają mi się czasy, gdy bilet do kina lub teatru trzeba było

Trudno , nie wszystkim musi się wszystko podobać....
A czasy kiedy o bilet do kina się "walczyło" /ja pamiętam te czasy ! /
miały swój urok. Wtedy kina były pełne widzów.
Dziś się je zamyka mimo iż bilety można kupić od ręki 10 minut przed
seansem...Cóż takie to czasy...

Data: 2009-09-26 09:59:09
Autor: TBK
domeny nurkowe na sprzedaż
Trudno , nie wszystkim musi się wszystko podobać....

teój gówniany post, który "zapomniałeś" ozanczyć marketem, przypomina mi aukcje numerów komórkowych na allegro: ZŁOTY numer np. 602 72 45 46
Takie one złote jak i two je domeny atrakcyjne

jk

Data: 2009-09-26 11:38:44
Autor: Mateusz Piąty
domeny nurkowe na sprzedaż
I nie wszystkim musi się podobać, że ktoś robi sobie tutaj prywatny słup
ogłoszeniowy. Są pewne zasady korzystania z grup dyskusyjnych i proponuję
się z nimi zapoznać.