domeny.pl oszukują ?

Data: 2009-12-25 18:35:34
Autor: tg
domeny.pl oszukują ?
"Pawel" <pawelkost@op.pl> wrote in message news:4891.00000074.4b3227d2newsgate.onet.pl...
Nie wiem co mam teraz robić, bo żadnej informacji przy zakupie domeny nie
otrzymałem, że muszę wykupić ją na dwa lata. Przedłużenie domeny kosztuje
121,99zł - czyli jeszcze raz więcej niż w innych firmach.

podobno mozna ich olac, takie przynajmniej opinie kraza po forach, wiedza ze
przeginaja i nie staraja sie egzekwowac naleznosci

ja bede sie od nich wyprowadzal za pol roku z wszystkimi domenami, tez dalem sie
zrobic jakis czas temu w jakiejs promocji, ale ze wzgledu na to ze nie ja
ich uzywam, musialem sie z tym pogodzic

mam juz gdzies indziej opcje na wszystko co u nich trzymam wiec wyjdzie mi
taniej niz authinfo w domenach (99pln)

domeny.pl oszukują ?