domki kempingowe na Koparkach (market)

Data: 2009-08-21 14:44:26
Autor: ORKA TEAM
domki kempingowe na Koparkach (market)
Informujemy wszystkich z grupy, że na Koparkach są już domki kempingowe, więc można przenocować, narazie są 2 domki, w sumie na max. 20 miejsc noclegowych. W najbliższym czasie będzie jeszcze jeden domek, sala na szkolenia oraz nowe sanitariaty.
Zapraszamy więc do korzystania z noclegów, po weekendzie na naszej stronie pokażą się zdjęcia domków oraz cennik.
Jeśli ktoś jest zainteresowany rezerwacją noclegu to proszę dzwonić na bazę tel. 660 433 831 lub 032 615 2982, ewentualnie do siedziby firmy, namiary poniżej.
Jest to świetna alternatywa do spędzenia weekendu na Koparkach, do realizacji nocnych nurkowań czy też wspólnego spędzenia czasu przy np. ognisku i piwku, bez potrzeby wyboru kogoś na kierowcę ekipy ;)
SERDECZNIE ZAPRASZAMY

--
Pozdrawiam,
******************************************************************************************

tel.+48 33 8228260
tel./fax.+48 33 8228220
www.orkasa.pl

strona fun clubu KOPARKI:  www.fun.orkasa.pl
sklepy internetowe:        www.divershop.pl, www.mares.24g.pl

ORKA GROUP Sp. z o.o.
siedziba firmy i sklep nurkowy:
Bielsko-Biała, ul. Widok 12, teren hali widowiskowo-sportowej
baza nurkowa Koparki oraz sklep nurkowy:
Jaworzno-Szczakowa, ul. Płetwonurków 1
*******************************************************************************************

Data: 2009-08-21 14:55:47
Autor: PesTYcyD
ORKA TEAM pisze:
[...]

No to duży PLUS! Byłem na koparkach we środę i muszę przyznać, że platformy to jednak dobra rzecz - odszczekuję. Przydało się moim mniej opływanym partnurom.

Moja propozycja to zajęcie się wszędzie walającymi się starymi zużytymi grillami. Może zamiast tych rdzewiejących puszek zrobić jakieś chociaż prowizoryczne ale bardziej estetyczne grille z cegły/betonu przy każdej wiacie?

Data: 2009-08-21 13:06:38
Autor: jacekplacek
domki kempingowe na Koparkach (market)
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Moja propozycja to zaj=EAcie si=EA wsz=EAdzie walaj=B1cymi si=EA starymi =
zu=BFytymi=20
grillami. Mo=BFe zamiast tych rdzewiej=B1cych puszek zrobi=E6 jakie=B6 ch=
ocia=BF=20
prowizoryczne ale bardziej estetyczne grille z ceg=B3y/betonu przy ka=BFd=
ej=20
wiacie?
A moja propozycja, to wywalać stare, popalone grille do kosza, bez ogladania się na obsługę. Sam zostawiłem tam dwa nowe, ale jak większość, zostawiamy grille "z promocji", więc nowe to one są na chwilę :P

Data: 2009-08-24 09:34:04
Autor: ORKA TEAM
PesTYcyD pisze:
ORKA TEAM pisze:
[...]

Fajny pomysł z tymi betonowymi grillami, wrzucam to na listę rzeczy do zrobienia na bazie, a lista jest długa, więc jeśli możemy liczyć na jakieś wsparcie czy inicjatywę własną to zapraszamy do współpracy. Fajnie byłoby jeszcze przy grillu zrobić jakąś ławeczkę lub dwie :)
Pozdrawiam serdecznie
Monika

Data: 2009-08-24 08:07:20
Autor:
ORKA TEAM <admin@USUNTO_orkasa.pl> napisał(a):
Fajny pomysł z tymi betonowymi grillami, wrzucam to na listę rzeczy do zrobienia na bazie, a lista jest długa, więc jeśli możemy liczyć na jakieś wsparcie czy inicjatywę własną to zapraszamy do współpracy.

Na ul. Kłobuckiej (W-wa) jest złom (na przeciwko stacji diagnostycznej) tam
leżą 3 butle 50l test 330at. Możecie na ich bazie zrobić filtry do powietrza
(mają dużą średnicę wejścia i odprowadzenie z drugiej strony). Kolega
informował że szlag trafił jego czystość tlenową po naładowaniu się u WAS.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-24 07:21:49
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h6thno$op5$1inews.gazeta.pl...
Kolega informował że szlag trafił jego czystość tlenową
po naładowaniu się u WAS.

A jak stwierdził swoją czystość tlenową? :-)

Data: 2009-08-24 12:30:20
Autor: jacekplacek
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
ORKA TEAM <admin@USUNTO_orkasa.pl> napisał(a): > Fajny pomysł z tymi betonowymi grillami, wrzucam to na listę rzeczy do > zrobienia na bazie, a lista jest długa, więc jeśli możemy liczyć na > jakieś wsparcie czy inicjatywę własną to zapraszamy do współpracy. Na ul. Kłobuckiej (W-wa) jest złom (na przeciwko stacji diagnostycznej) tam
[...]

Przepaskudziło mu filtr osobisty i wlazło do butli? Coś ściemniasz...

Data: 2009-08-24 14:30:37
Autor: ~BitPump
domki kempingowe na Koparkach (market)
(mają dużą średnicę wejścia i odprowadzenie z drugiej strony). Kolega
informował że szlag trafił jego czystość tlenową po naładowaniu się u WAS.

To nie do końca tak. Szlag trafił CZYSTOŚĆ butli i automatów w ogóle, a nie czystość tlenową.
Po nabiciu butle musiały zostać umyte (120 zł), a automaty przeserwisowane (220 zł).

~BitPump

Data: 2009-08-21 20:35:25
Autor: Alf/red/
ORKA TEAM pisze:
Jest to świetna alternatywa do spędzenia weekendu na Koparkach

Czy pan rozumiesz wzrot którego użyłeś. Chyba nie.

--
Alf/red/

Data: 2009-08-21 13:53:53
Autor: Pszemol
"Alf/red/" <alf_0908@ump.waw.pl> wrote in message news:h6meo0$bhp$1node1.news.atman.pl...
ORKA TEAM pisze:
Jest to świetna alternatywa do spędzenia weekendu na Koparkach

Czy pan rozumiesz wzrot którego użyłeś. Chyba nie.

Nie jesteś zbyt surowy w ocenie? Nigdy samemu Ci się nie
zdarzyło zjeść wyrazu w zdaniu przy szybkim pisaniu? :-))

Data: 2009-08-21 21:07:33
Autor: Alf/red/
Pszemol pisze:
zjeść wyrazu w zdaniu przy szybkim pisaniu?

Się ogłasza, się waży słowa i czyta przed wysłaniem.

PS jakiego wyrazu zabrakło ORKA TEAM-u?
--
Alf/red/

Data: 2009-08-21 14:30:37
Autor: Pszemol
"Alf/red/" <alf_0908@ump.waw.pl> wrote in message news:h6mgk8$cal$1node1.news.atman.pl...
Pszemol pisze:
zjeść wyrazu w zdaniu przy szybkim pisaniu?

Się ogłasza, się waży słowa i czyta przed wysłaniem.

A Ty masz tu etat korektora, edytora czy jakiś inny że czujesz
się w obowiązku pouczać innych ludzi jak mają pisać? :-))

PS jakiego wyrazu zabrakło ORKA TEAM-u?

Zabrakło słowa "hotelu". Pewnie chcieli napisać
"Jest to świetna alternatywa dla hotelu do spędzenia weekendu[...]"
Sam nie potrafiłeś wymyśleć czego tam brakło?
 p.s. co to znaczy "rozumiesz wzrot", poprawiaczu pisowni?

Data: 2009-08-21 22:13:19
Autor: Alf/red/
Pszemol pisze:
A Ty masz tu etat korektora, edytora

Nie wyrobiłbym. Za dużo baboli. Tylko czasem mnie nachodzi, jak widzę szczególną głupotę.
Ale jak ktoś dziś pisał "dać ludzią coś" to wytrzymałem bez wtrącania :)

Zabrakło słowa "hotelu". Pewnie chcieli napisać

Pewnie chcieli, ale nie napisali, tylko pierdnęli coś bez refleksji. I wyszło im "zamiast nurkować, to zanocuj".

p.s. co to znaczy "rozumiesz wzrot", poprawiaczu pisowni?

Powiem tylko takie hasło: ucz się Jasiu. Jak się urwałeś z choinki, pardą ze stanów, to pewnych rzeczy możesz nie łapać. Tak jak misiownika, który zastosowałem równie z premedytacją.

--
Alf/red/

Data: 2009-08-21 15:18:29
Autor: Pszemol
"Alf/red/" <alf_0908@ump.waw.pl> wrote in message news:h6muuj$n4b$1node2.news.atman.pl...
Pewnie chcieli, ale nie napisali, tylko pierdnęli coś bez refleksji.
I wyszło im "zamiast nurkować, to zanocuj".

Wszyscy wiedzą jak im wyszło.

[...]

Jasne... jesteś nieomylny i każdy swój tekst sprawdzasz 3 razy.

Data: 2009-08-21 20:25:12
Autor: jacekplacek
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Jasne... jesteś nieomylny i każdy swój tekst sprawdzasz 3 razy.

Pszemol, możesz opisać, gdzie i kiedy ostatnio nurkowałeś? Jak nie, to:
http://www.tinyurl.pl?SS0ehmjt

Data: 2009-08-21 15:31:37
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h6mvr7$a25$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Jasne... jesteś nieomylny i każdy swój tekst sprawdzasz 3 razy.

Pszemol, możesz opisać, gdzie i kiedy ostatnio nurkowałeś?

Wrzuć opis swojego ostatniego nurkowania w nowym wątku
a ja się pod niego podczepię z opisem swojego - obiecuję!

Data: 2009-08-24 10:53:07
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:h6mekp.898.0poczta.onet.pl...
[...]

Co jest, Jacek - czemu milczysz?
Masz jakiś problem? Dawno nie nurkowałeś?

Data: 2009-08-24 20:31:49
Autor: jacekplacek
> [...]
> a ja się pod niego podczepię z opisem swojego - obiecuję!

Co jest, Jacek - czemu milczysz?
Masz jakiś problem? Dawno nie nurkowałeś?
Fakt. Nie nurkuje tak czesto, jak bym chcial... Jak cos poskladam z minionego weekendu, dam znac. A na razie z czerwca masz tu
http://vimeo.com/5387854 Oczywiscie bardzo amatorskie, ale Rysio powinien rozpoznac swojego ulubionego znajomego...

Data: 2009-08-24 16:07:09
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h6utbl$6hi$1inews.gazeta.pl...
> [...]

http://vimeo.com/5387854 Oczywiscie bardzo amatorskie, ale Rysio powinien
rozpoznac swojego ulubionego znajomego...

Z czerwca mówisz... to tu masz moje świeższe, z lipca:
http://groups.google.com/group/pl.rec.nurkowanie/msg/7249e83fb10a66d8?hl=en

To co, dalej planujesz robić dziecinne i głupkowate uwagi pod moim adresem?

Data: 2009-08-22 15:51:43
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "Alf/red/" <alf_0908@ump.waw.pl> napisał w wiadomości news:h6meo0$bhp$1node1.news.atman.pl...
ORKA TEAM pisze:
Jest to świetna alternatywa do spędzenia weekendu na Koparkach

Czy pan rozumiesz wzrot którego użyłeś. Chyba nie.

A co to jest wzrot ?

Data: 2009-08-25 09:56:39
Autor: ORKA Team
ORKA TEAM pisze:
Jest to świetna alternatywa do spędzenia weekendu na Koparkach
Czy pan rozumiesz wzrot którego użyłeś. Chyba nie.

A co to jest wzrot ?

Ja bym jeszcze dodał, że "Pan" powinno się pisać z dużej litery (chyba że nie ma się kompletnie szacunku dla adresata).

Myślę że Monika dlatego się nie obraziła bo po prostu nie jest facetem.

Następnym razem, zanim popełnisz jakąś uwagę to przeczytaj dokładnie to co napisano.

--
Pozdrawiam,
Janusz

tel.+48 33 8228260
tel./fax.+48 33 8228220
www.orkasa.pl

www.fun.orkasa.pl
www.divershop.pl, www.mares.24g.pl

ORKA GROUP Sp. z o.o.
Bielsko-Biała, ul. Widok 12,

Data: 2009-08-25 17:53:32
Autor: Alf/red/
domki kempingowe na Koparkach (market)
ORKA Team pisze:
Myślę że Monika dlatego

Bo Państwo piszecie z tego samego konta na zmianę, i nie zwróciłem uwagi na Państwa Stopkę użytą w tym przypadku. Za mała, więc przeoczyłem.

Następnym razem, zanim popełnisz jakąś uwagę to przeczytaj dokładnie to co napisano.

Przepraszam Pana, to się już więcej nie powtórzy, a jak już będą znane ceny na te domki, to proszę Pana żeby Pan albo Pani Monika nie zapomnieli o tym nas powiadomić. I o mapce z azymutami.

Ale co, czy domki są alternatywą do nurkowania? Bo o meritum ani słowa Pan nie napisał, tylko o didaskaliach. Jak to leciało z tą belką...

--
Alf/red/

Data: 2009-08-26 13:36:26
Autor: ORKA Team
domki kempingowe na Koparkach (market)

Ale co, czy domki są alternatywą do nurkowania? Bo o meritum ani słowa Pan nie napisał, tylko o didaskaliach. Jak to leciało z tą belką...

Szczerze ???

To same domki nie mogą być alternatywą (jeśli dobrze rozumiemy to słowo...)
Alternatywa to: "noclegi w domkach albo pod namiotem". Ewentualnie "w
domkach lub w hotelu".

Ja bym noclegi w domkach nazwał raczej dobrym uzupełnieniem nurkowania. :)
Ale nie czepiajmy się słów. Widziałem tutaj już znacznie gorsze style.

Tak czy inaczej zapraszamy.
Cennik noclegów jest opracowywany.
Będzie dostępny na naszej stronie internetowej. Adres w stopce.
Na pewno na sekcie znajdzie się również taka informacja.

--
Pozdrawiam,
Janusz

tel.+48 33 8228260