[z innej strony] - domniemanie niewinności

Data: 2009-09-30 21:42:37
Autor: uid
[z innej strony] - domniemanie niewinności
Jak ma się zasada domniemania niewinności, według której każda osoba jest
niewinna przedstawianych jej zarzutów, dopóki wina nie zostanie jej
udowodniona (w świetle złożenia skargi na zakłócenia RTV, a podmiotem
przyjmującym jest SM). Czy ów SM, może nakazać krótkofalowcowi zakończenie swojej działalności (tym
samym – arbitralne - przyznania racji powodowi), czy też – zgodnie z KPA art.
28, ów wnioskodawca, winien zwrócić się do właściwego urzędu (w tym przypadku
do UKE, a nie SM).

Data: 2009-10-01 00:39:16
Autor: kuba
uid pisze:
[...]

Nie wiem za bardzo o co chodzi, ale na pewno nie o zasadę domniemania niewinności, bo ona dotyczy postępowania karnego.

--
kuba

Data: 2009-10-01 00:42:53
Autor: kuba
kuba pisze:
uid pisze:
[...]

Co to jest SM?

--
kuba

Data: 2009-09-30 22:12:28
Autor: BK
- domniemanie niewinności
On 1 Paź, 00:42, kuba <pan_dziendo...@o2.pl> wrote:
kuba pisze:

> [...]

Co to jest SM?

--
kuba

Sado-maso.

Data: 2009-10-01 12:23:16
Autor: Slawek Kotynski
- domniemanie niewinności
BK wrote:

On 1 Paź, 00:42, kuba <pan_dziendo...@o2.pl> wrote:

Co to jest SM?

Sado-maso.

Znani są też pod nazwą Straży Miejskiej.

--
mjk
Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka

Data: 2009-10-01 08:37:41
Autor: spp
uid pisze:
[...]
samym &#8211; arbitralne - przyznania racji powodowi), czy też &#8211; zgodnie z KPA art.
28, ów wnioskodawca, winien zwrócić się do właściwego urzędu (w tym przypadku
do UKE, a nie SM).

Ta zasada obowiązuje raczej w postępowaniu karnym a nie w sporze między spółdzielnią mieszkaniową a lokatorem.

--
spp

Data: 2009-10-01 10:37:48
Autor: uid
spp <spp@op.pl> napisał(a):
uid pisze:
> [...]

Ta zasada obowiązuje raczej w postępowaniu karnym a nie w sporze między spółdzielnią mieszkaniową a lokatorem.

Właśnie. Szukając informacji na ten temat, gdzieś mignęło mi, że to ma
zastosowanie z procesie karnym. Czyli nie może być mowy o innych
okolicznościach. Konflikt jest pomiędzy lokatorami, ktoś oskarża / pomawia
mnie o zakłócenia rtv, skład skargę do Spółdzielni Mieszkaniowej, a ta
rozstrzyga to na korzyść "poszkodowanego". Jako krótkofalowiec &#8211; nade mną
"czuwa" UKE (czy działam zgodnie z licencją, etc), a nie SM. Stąd moje pytanie. --

Data: 2009-10-01 09:10:50
Autor: Krzysztof Jodłowski
[z innej strony] - domniemanie niewinności
Z własnej wcześniejszej praktyki, to wyglądało to tak że spółdzielnia (SM) odsyłała skarżącego się do UKE (dawniej PAR). Wynikało to z tego, że po pierwsze nie miała pewności czy to właśnie ta osoba (krótkofalowiec) zakłóca, a po drugie czy w ogóle zakłóca. Przyjeżdżała odpowiednia ekipa i przy pomocy krótkofalowca szybko ustalali czy rzeczywiście zakłóca.
Ale zdarzając się spółdzielnie, w których dział techniczny jest tylko o stopień niżej od Boga i bez sprzętu i bez znajomości rzeczy zaczyna wyrokować...
Na całe szczęście SM nie może nakazać zakończenia działalności krótkofalarskiej, tylko ewentualnie nakazać demontaż zewnętrznych anten, które nie spełniają przepisów (budowlanych i o emisji).

--
Krzysztof

Data: 2009-10-01 10:35:00
Autor: uid
Krzysztof Jodłowski <bluelaser@poczta.onet.pl> napisał(a):
Z własnej wcześniejszej praktyki, to wyglądało to tak że spółdzielnia (SM) odsyłała skarżącego się do UKE (dawniej PAR).

Moja ma z tym trudności. Z niewiadomych mi względów, soi zawsze po stronie
zgłaszającego ów zakłócenia rtv.

Na całe szczęście SM nie może nakazać zakończenia działalności krótkofalarskiej, tylko ewentualnie nakazać demontaż zewnętrznych anten, które nie spełniają przepisów (budowlanych i o emisji).

Hehe... Pisząc "zakończenie swojej działalności", miałem na myśli właśnie
demontaż anten, etc.

Data: 2009-10-01 12:46:50
Autor: Krzysztof Jodłowski
[z innej strony] - domniemanie niewinności
Hehe... Pisząc "zakończenie swojej działalności", miałem na myśli właśnie
demontaż anten, etc.

Niestety mają do tego prawo. Montując antenę np. na dachu musisz mieć ich zgodę (i spełnić odpowiednie warunki techniczne), która może zostać cofnięta na skutek widzimisię. Blok/kamienica jest własnością spółdzielni i może ona się nie zgodzić, żeby ktoś montował coś na jej własności.
Inna - pewniejsza - droga: sam idź do osoby zgłaszającej skargę, powiedz jej (grzecznie) że przyjadą z UKE na kontrolę i jeśli to nie ty zakłócasz to będzie musiała wycofać skargę. Potem zamów ekipę UKE, zapłać (chyba na pewno) za usługę, idź do zgłaszającej skargę z papierkiem pokontrolnym (ekipa przy kontroli powinna i tak sama się udać do tej osoby) i niech wtedy wycofa skargę. Papier przedłóż też w SM najlepiej z potwierdzeniem zgłaszającego skargę. Takie życie...
Oczywiście to wszystko jeśli rzeczywiście - zgodnie z normami i przepisami - nie powodujesz zakłóceń.

--
Krzysztof
SP7SZL

Data: 2009-10-01 10:57:02
Autor: uid
> [...]

Niestety mają do tego prawo. Montując antenę np. na dachu musisz mieć ich zgodę (i spełnić odpowiednie warunki techniczne), która może zostać cofnięta na skutek widzimisię. Blok/kamienica jest własnością spółdzielni i może ona się nie zgodzić, żeby ktoś montował coś na jej własności.

Zakładam, że zgoda od SM jest, tematy z "budowlanką", także poprawnie
załatwione (informacja dla wydziału architektury i budownictwa, przedłożone
mapki, inne papiery jakie sobie zażyczyli).

http://tinyurl.com/yca6x5u

--

[z innej strony] - domniemanie niewinności