[z innej strony] - domniemanie niewinności

Data: 2009-10-01 00:39:16
Autor: kuba
[z innej strony] - domniemanie niewinności
uid pisze:
Jak ma się zasada domniemania niewinności, według której każda osoba jest
niewinna przedstawianych jej zarzutów, dopóki wina nie zostanie jej
udowodniona (w świetle złożenia skargi na zakłócenia RTV, a podmiotem
przyjmującym jest SM). Czy ów SM, może nakazać krótkofalowcowi zakończenie swojej działalności (tym
samym – arbitralne - przyznania racji powodowi), czy też – zgodnie z KPA art.
28, ów wnioskodawca, winien zwrócić się do właściwego urzędu (w tym przypadku
do UKE, a nie SM).

Nie wiem za bardzo o co chodzi, ale na pewno nie o zasadę domniemania niewinności, bo ona dotyczy postępowania karnego.

--
kuba

Data: 2009-10-01 00:42:53
Autor: kuba
kuba pisze:
uid pisze:
[...]

Co to jest SM?

--
kuba

Data: 2009-09-30 22:12:28
Autor: BK
- domniemanie niewinności
On 1 Paź, 00:42, kuba <pan_dziendo...@o2.pl> wrote:
kuba pisze:

> [...]

Co to jest SM?

--
kuba

Sado-maso.

Data: 2009-10-01 12:23:16
Autor: Slawek Kotynski
- domniemanie niewinności
BK wrote:

On 1 Paź, 00:42, kuba <pan_dziendo...@o2.pl> wrote:

Co to jest SM?

Sado-maso.

Znani są też pod nazwą Straży Miejskiej.

--
mjk
Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka

[z innej strony] - domniemanie niewinności