[z innej strony] - domniemanie niewinności

Data: 2009-10-01 08:37:41
Autor: spp
[z innej strony] - domniemanie niewinności
uid pisze:
Jak ma się zasada domniemania niewinności, według której każda osoba jest
niewinna przedstawianych jej zarzutów, dopóki wina nie zostanie jej
udowodniona (w świetle złożenia skargi na zakłócenia RTV, a podmiotem
przyjmującym jest SM). Czy ów SM, może nakazać krótkofalowcowi zakończenie swojej działalności (tym
samym – arbitralne - przyznania racji powodowi), czy też – zgodnie z KPA art.
28, ów wnioskodawca, winien zwrócić się do właściwego urzędu (w tym przypadku
do UKE, a nie SM).

Ta zasada obowiązuje raczej w postępowaniu karnym a nie w sporze między spółdzielnią mieszkaniową a lokatorem.

--
spp

Data: 2009-10-01 10:37:48
Autor: uid
spp <spp@op.pl> napisał(a):
uid pisze:
> [...]

Ta zasada obowiązuje raczej w postępowaniu karnym a nie w sporze między spółdzielnią mieszkaniową a lokatorem.

Właśnie. Szukając informacji na ten temat, gdzieś mignęło mi, że to ma
zastosowanie z procesie karnym. Czyli nie może być mowy o innych
okolicznościach. Konflikt jest pomiędzy lokatorami, ktoś oskarża / pomawia
mnie o zakłócenia rtv, skład skargę do Spółdzielni Mieszkaniowej, a ta
rozstrzyga to na korzyść "poszkodowanego". Jako krótkofalowiec &#8211; nade mną
"czuwa" UKE (czy działam zgodnie z licencją, etc), a nie SM. Stąd moje pytanie. --

[z innej strony] - domniemanie niewinności