"domowa" komórka a bateria

Data: 2013-09-13 08:07:49
Autor: J.F.
"domowa" komórka a bateria
Dnia Thu, 12 Sep 2013 09:33:15 -0700 (PDT), yerine.ictimai@gmail.com
jak kto¶ chce używać telefonu komórkowego jako telefon "domowy",
tzn. cały czas w domu sobie leży i rzadko go kto¶ wynosi z domu -
to jaki schemat ładowania/rozładowywania baterii przyj±ć? Jak
lepiej: czy jak cały czas podł±czony do ładowarki, czy zwyczajnie

Taki siemens podlaczony do ladowarki ladowal sie mniej wiecej co pol
godziny.
ładowanie a potem powolne rozładowywanie? Jak wiadomo każda bateria
ma okreslona ilo¶ć cykli ładowania/rozładowywania a potem kaputt, i

Nie jestem pewien czy takie plytkie rozladowanie jest tak samo
szkodliwe jak pelne ... chyba nie.

Tym niemniej warto by pomyslec. Moze da sie program ladujacy zmienic, moze zegar sterujacy, moze obnizyc napiecie w ladowarce.

st±d moje pytanie. Przydałoby się móc mieć podł±czony non-stop do
ładowarki BEZ BATERII, tak jak z laptopem, ale się nie da, bo nie
da się, prawda?

Pare probowalem i zaden nie potrafil - bateria obowiazkowa.

Ale ... teoretycznie mozesz sie podlaczyc pod zaciski baterii z
zasilaczem. Zasilacz musi byc porzadny.

J.

Data: 2013-09-15 20:21:01
Autor: Grzexs
"domowa" komĂłrka a bateria
Ale ... teoretycznie mozesz sie podlaczyc pod zaciski baterii z
zasilaczem. Zasilacz musi byc porzadny.

Tia… Robiłem tak kiedyś z pomocą odpowiednio ostruganej gumki-myszki. To była jakaś zabytkowa Motorola. Nie pamiętam już dokładnie, ale brało to chyba ze 2 A w pewnych momentach.
--
Grzexs

"domowa" komórka a bateria