domowe sposoby ;)

Data: 2012-08-12 18:01:32
Autor: vico7
domowe sposoby ;)
Witajcie. Zakupiłam ostatnio kombinezon skórzany i szukając różnych porad jak go czyścić i impregnować spotkałam wiele porad by używać środków z gospodarstwa domowego ;) czy znacie jakieś inne (nie strasznie drogie ) środki do konserwacji i pielęgnacji skór??
Ja jak na razie spotkałam sie z;
do czyszczenia
miękka ściereczka plus mydło bambino
płyn do demakijażu
do konserwacji oliwka
olejek rycynowy
ciepła parafina

Data: 2012-08-12 20:08:23
Autor: ȷ(ಠ.ಠ)ȷ ︵ ┻━┻
domowe sposoby ;)
W dniu 2012-08-12 20:01, vico7 pisze:
[...]

Do czyszczenia miękka gąbeczka + lactacyd femina.
Do konserwacji ściereczka + durex żel nawilżający.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-12 19:08:08
Autor: AZ
domowe sposoby ;)
On 2012-08-12, ȷ(ಠ.ಠ)ȷ ︵ ┻━┻ <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
[...]

No i masz pretensje, ze cie traktuja tutaj jak wrzod na dupie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-12 22:08:40
Autor: ȷ(ಠ.ಠ)ȷ ︵ ┻━┻
domowe sposoby ;)
W dniu 2012-08-12 21:08, AZ pisze:
On 2012-08-12, ȷ(ಠ.ಠ)ȷ ︵ ┻━┻ <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
[...]

Ale o co ci chodzi? Kolega zapytał o domowe sposoby, a ja mu merytorycznie, profesjonalnie odpowiedziałem.
Za to ty wyskoczyłeś wyłącznie z prywatą.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-12 21:33:08
Autor: KLOSZ
domowe sposoby ;)
[...]

Krem Nivea do konserwacji. Doskonale zmiekcza i natluszcza skore na przyklad jak przemoknie podczas jazdy w deszczu. Sprawdzone na kurtce i spodniach skorzanych.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2012-08-13 00:57:02
Autor: WIADRO
domowe sposoby ;)
W dniu niedziela, 12 sierpnia 2012 20:01:32 UTC+2 użytkownik vico7 napisał:

czy znacie jakie� inne (nie strasznie drogie ) �rodki do konserwacji i piel�gnacji sk�r??

Czyszczenie (zewnętrzne)- średnio twarda szczotka+ woda z mydłem;

Konserwacja - Miękka szczotka do butów i środek z plastikowej puszki do skóry - deichmann

Po wyschnięciu nadmiar usunąć szmatą

Nivea nie polecam

Data: 2012-08-13 01:00:59
Autor: WIADRO
domowe sposoby ;)

Konserwacja - Miękka szczotka do butów i środek z plastikowej puszki do skóry - deichmann

" Do skóry naturalnej z woskiem pszczelim" - jakoś tak.

Data: 2012-08-13 08:14:40
Autor: AZ
domowe sposoby ;)
On 2012-08-13, WIADRO <wiadro@gmail.com> wrote:
czy znacie jakie� inne (nie strasznie drogie ) �rodki do konserwacji i piel�gnacji sk�r??

Czyszczenie (zewnętrzne)- średnio twarda szczotka+ woda z mydłem;

Eeeetam. Skorzane kombi najlepiej czysci sie w solidnym deszczu,
po przejechaniu 50 km wyglada jak ze sklepu, po wyschnieciu konserwowac jak
nizej.

Data: 2012-08-13 10:26:47
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
domowe sposoby ;)
AZ napisał(a):
Eeeetam. Skorzane kombi najlepiej czysci sie w solidnym deszczu,

ale to chyba kabri trzeba jechac

po przejechaniu 50 km wyglada jak ze sklepu

ma metki i naklejke z cena?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-08-13 08:30:14
Autor: AZ
domowe sposoby ;)
On 2012-08-13, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
Eeeetam. Skorzane kombi najlepiej czysci sie w solidnym deszczu,

ale to chyba kabri trzeba jechac

No na pewno nie w ikarusie.

po przejechaniu 50 km wyglada jak ze sklepu

ma metki i naklejke z cena?

Jak chce sie robic szal pod makiem czy kolumna to sie metek i naklejek
z cena nie zdejmuje po kupnie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-13 10:27:11
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
domowe sposoby ;)
Kamil Nowak 'Amil' napisał(a):
ale to chyba kabri trzeba jechac

kabrio. Auto bez dachu takie.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-08-13 05:11:59
Autor: grzech
domowe sposoby ;)
Witajcie. Zakupi am ostatnio kombinezon sk rzany i szukaj c r nych porad
jak go czy ci i impregnowa spotka am wiele porad by u ywa rodk w z
gospodarstwa domowego ;)

Ostatnio wpadł mi w ręce środek do konserwacji i impregnacji skór ze
sklepu jeździeckiego
Rewelka jak dotąd najlepsze co miałem. Butelka chyba półlitrowa z
atomizerem.
Konsystencja środka taka olejowa więc pięknie się rozprowadza.
http://tinyurl.com/c8yr9qm

grzech
tdm

Data: 2012-08-13 09:47:50
Autor: PH
domowe sposoby ;)

Użytkownik "vico7" <vico7@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:a5177541c6cfcbb4f92a770861e026a3$1grupy.scigacz.pl...
[...]

do czyszczenia husteczki do dupy niemowlaków
do konserwacji mleczko do konserwacji z lidla
pzdr
Piotr

domowe sposoby ;)