domowy lab pod wirtualizację (xen)

Data: 2012-09-16 22:51:08
Autor: Krystek
domowy lab pod wirtualizację (xen)
Zamierzam amatorsko i organoleptyczne przyjrzeć się tematowi wirtualizacji z użyciem Xen. Na razie jestem zielony w temacie, mam tylko nieużywaną od pewnego czasu płytę i procek z obsługa IOMMU: Asus M4A89TD + jakiś Phenom II, i chciałbym je wykorzystać.

W co uzupełnić powyższą konfigurację aby można było bez problemu nie tylko parawirtualizować ale także umożliwić bezbolesną wirtualizację sprzętową? Chodzi mi o dobór sprawdzonych podzespołów (karta graficzna, ewentualne kontrolery dysków, karta sieciowa, dzwiękowa itp.) które dobrze się do tego nadają i nie będzie z nimi problemów.

Krystian

domowy lab pod wirtualizację (xen)