donald tusk

Data: 2009-06-28 19:53:34
Autor: Panslavista

Data: 2009-06-28 11:26:31
Autor: Antenka

Data: 2009-06-28 21:24:57
Autor: Panslavista

Lubię własne odory!

Antenka :D

hehe :)

Data: 2009-06-28 12:29:19
Autor: Antenka
donald tusk
hehe :)- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

:DDD "Bo ja się wcale nie chwalę, ja mam po prostu, po prostu do
szczypania wielki talent!"  łahahahahahaha :DDD

Antenka :D

P.s. Kolorowych snów, without Tusku - Tusku hihi

Data: 2009-06-28 22:18:48
Autor: jadrys
donald tusk
Antenka pisze:
Dajcie mi tratwę
Woła Tusiu Srusiu,
Jak widzę taką powódź
Ze strachu robię siusiu.

POtop to kara Boska,
Lecz nie chcę się utopić,
Uwielbiam kąpiel w szambie,
Najchętniej we własnej wannie!

Wszystko wokół mi śmierdzi,
Oprócz wielkich pieniędzy :D,
I chociaż gniję od głowy,
Lubię własne odory!

Antenka :D

Znowu będzie miał Vic ubaw.. :-D

Data: 2009-06-29 09:41:02
Autor: Vic
donald tusk
jadrys wrote:
Znowu będzie miał Vic ubaw.. :-D

Z takimi perelkami to na pl.soc.grafomania :)
Jesli nie ma takiej grupy to koniecznie trzeba stworzyc - specjalnie dla Antenki

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-29 03:29:34
Autor: Antenka
donald tusk
Chyba miałeś na myśli pl.soc.talenty_antenki! Uwielbiam jak mnie
batożysz ostrym językiem krytyki hehehe :DDD.Chyba jestem
masochistką....Ale, ale pokaż mi swoje talenty poetyckie, to pogadamy.
Jak dotąd mizernie się prezentujesz. Czysta bufonada :DDD

Antenka :D

P.s. Wiem, że przeżywasz katusze, jeśli ktokolwiek uderza w twojego
idola Tusia -Srusia :DDD. Zrzuć łuski z oczu, bo twoje bożyszcze to
wyjątkowe beztalencie, na dodatek ma paskudny charakter bleeeee! Aaa
jeszcze jedno Srusio nie jest godzien, by tracić dla niego  czas  w
oczekiwaniu na wenę i męki towarzyszące tworzeniu :DDD. To proste  " Z
g_ _ _ a bicza nie ukręcisz" :DDD . Śmierdzący temat nie zasługuje na
nic wzniosłego, a już na pewno nigdy nie będzie przedmiotem
arcydzieła :DDD.

Data: 2009-06-29 12:36:41
Autor: Vic
donald tusk
Antenka wrote:
Chyba miałeś na myśli pl.soc.talenty_antenki!

Wszystko jedno. "Talenty Antenki" i "grafomania" to synonimy.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-29 03:56:39
Autor: Antenka
donald tusk
On 29 Cze, 12:36, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka wrote:
> Chyba miałeś na myśli pl.soc.talenty_antenki!

Wszystko jedno. "Talenty Antenki" i "grafomania" to synonimy.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;

bleeeee

Data: 2009-06-29 10:01:32
Autor: jadrys
donald tusk
Vic pisze:
jadrys wrote:
Znowu będzie miał Vic ubaw.. :-D

Z takimi perelkami to na pl.soc.grafomania :)
Jesli nie ma takiej grupy to koniecznie trzeba stworzyc - specjalnie dla Antenki

No niestety, nie można tego nie zauważyć że Antenka od zeszłego roku znacznie obniżyła "loty".. :-(

Data: 2009-06-29 10:05:25
Autor: Vic
donald tusk
jadrys wrote:
No niestety, nie można tego nie zauważyć że Antenka od zeszłego roku znacznie obniżyła "loty".. :-(

To byly kiedys wyzsze?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-29 12:32:54
Autor: jadrys
donald tusk
Vic pisze:
jadrys wrote:
No niestety, nie można tego nie zauważyć że Antenka od zeszłego roku znacznie obniżyła "loty".. :-(

To byly kiedys wyzsze?

Oj były.  JeĹźeli masz dostępne archiwum psp, to poszukaj wiadomości Antenki gdzieś tak z lata ubiegłego roku. Naprawdę zanosiła się na niezłą poetkę. A tu nie wiedzieć czemu jej twĂłrczość zmierza do kompletnej degrengolady, o ile juĹź nią nie jest...

Data: 2009-06-29 03:55:49
Autor: Antenka
donald tusk
Jędrek, nie podlizuj się Wickowi ok? Zgadzam się, że to o Srusiu to
żadne dzieło, ale te rymsanki a raczej rymowanki - szczypanki powstały
w jakieś 10 sekund

Antenka

Data: 2009-06-29 13:01:30
Autor: Vic
donald tusk
Antenka wrote:
Jędrek, nie podlizuj się Wickowi ok? Zgadzam się, że to o Srusiu to
żadne dzieło, ale te rymsanki a raczej rymowanki - szczypanki powstały
w jakieś 10 sekund

Zatem zaprezentuj nam jakis wiersz, z ktorego jestes naprawde dumna.
Jesli bedzie dobry - odszczekam slowa o grafomanii i poprosze o wybaczenie.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-29 15:18:34
Autor: jadrys
donald tusk
Antenka pisze:
Jędrek, nie podlizuj się Wickowi ok? Zgadzam się, że to o Srusiu to
żadne dzieło, ale te rymsanki a raczej rymowanki - szczypanki powstały
w jakieś 10 sekund

Antenka

źle mnie zrozumiałaś.. To nie było aż tak złe - gdyby to  napisał np. Vic to bym uznał że to jest zupełnie niezłe. Ale od Ciebie to wymagam czegoś więcej.. I muszę jednak ci powiedzieć że Twoje obecne wiersze są znacznie słabsze niż te z przed roku.. Rozumiem brak weny, ale chyba to już trochę za długo trwa..

Data: 2009-06-29 06:35:02
Autor: Antenka
donald tusk
A tak na marginesie, dlaczego wścibiacie swoje lisie nosy, kiedy
plemizuję z kimś innym? Nie do was była adresowana "tusioszczypanka",
jasne?! Nooo! Nie potraficie czytać, to do I A proszę! :D

Antenka :-E

Data: 2009-06-29 16:28:33
Autor: jadrys
donald tusk
Antenka pisze:
[...]

próbujesz ograniczyć wolność wypowiedzi na grupie? Adresować to se można list i wysłać PP-ską.

Data: 2009-06-29 10:49:35
Autor: Antenka
donald tusk
próbujesz ograniczyć wolność wypowiedzi na grupie? Adresować to se można
list i wysłać PP-ską.

A co ja tutaj mogę? Róbta co chceta ooo! Więcej nic już nie napiszę to
i nie będzieta komentować moich głębokich przemyśleń, nie wspominając
już o pięknej niedocenionej
poezji....Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Antenka :DDD

Data: 2009-06-30 09:00:06
Autor: Vic
donald tusk
Antenka wrote:
[...]

Jadrys, nie sadzisz, ze ona jest jakas niezrownowazona? Spojrz powyzej.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 00:32:48
Autor: Antenka
donald tusk
Psycholog się znalazł hehe.Masz za mało danych,aby stworzyć mój
portret psychologiczny psychologu z Koziej Wólki :DDD Nie mam powodów
do niezrównoważenia, chyba że będę balansować na linie w cyrku....wtedy
może być różnie :D

Antenka

Data: 2009-06-30 10:44:33
Autor: jadrys
donald tusk
Vic pisze:
Antenka wrote:
[...]

Nie, chyba nie.. Musisz wziąć pod uwagę to że ona pochodzi i mieszka w najpodlejszej dzielnicy Poznania.. Tam oni wszyscy tak mają. Trochę pobędzie na grupie, liźnie kultury i może będą z niej jeszcze ludzie (nie tylko się śmiali). Poetką to już raczej nie zostanie. Te wiersze z zeszłego roku były najwyraźniej plagiatem. --

Data: 2009-06-30 11:49:07
Autor: Vic
donald tusk
Piotr wrote:
Nu i wot, sowietskij Ĺźentelmen... He, he...

Prawda nas wyzwoli :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 14:15:34
Autor: Antenka
donald tusk
Ty wredny wildecki zbijobruku! Z tej mordowni, czyli z Wildy żaden
poeta nigdy nie wyszedł i nie wyjdzie, ale  całe zastępy p r z e s t e
p c ó w, bandziorów, co bezbronnym kobietom torebki w biały dzień
wyrywają !!!
Mało tego, przyjeżdża ten motłoch bimbą na święty Łazarz i grasuje na
Rynku Łazarskim, opylając portfele porządnym ludziom. Przyjmij do
wiadomości, ty zakuty łbie jeden z drugim ( ładny tandem stanowicie
hehe ty i Wicek, potakiwacze dwa), że nigdy nie dokonałam żadnego
plagiatu, brzydzę się tym i nie muszę tego czynić, bo wena przychodzi
kiedy chce, ale nie do każdego. Mnie często odwiedza :))))

Antenka

P.s. Jesteś żałosny, no ale każdy sądzi po sobie...pewnie magisterkę
zerżnąłeś...to do ciebie podobne blee

Data: 2009-07-01 00:06:28
Autor: googlarz
donald tusk
Mnie często odwiedza :))))

Antenka

odkad ciotka poszla precz.

rem

Data: 2009-07-01 07:03:23
Autor: Piotr
donald tusk
Dnia Wed, 1 Jul 2009 00:06:28 +0200, googlarz napisał(a):

Mnie często odwiedza :))))

Antenka

odkad ciotka poszla precz.

He, he...
To już jakieś nielegalne zgromadzenie sowieckich żentelmenow, panie
Cezary.
Piotr
Kto da więcej?

Data: 2009-07-01 10:49:51
Autor: jadrys
donald tusk
Antenka pisze:
[...]

Chłopaki z Łazarza na wyprawie po łupy w inne dzielnice Poznania..

[...]

Jednak ten rok przerwy daje wiele do myślenia...

Antenka

P.s. Jesteś żałosny, no ale każdy sądzi po sobie...pewnie magisterkę
zerżnąłeś...to do ciebie podobne blee

To nie ja, ale tekst był żałosny, przyznaję..  Magisterek wiele w życiu "zerżnąłem",  ale tej jednej prawdziwej którą się zdaje -  nigdy.. Z prostego powodu nigdy jej nawet nie próbowałem zdawać.

Data: 2009-06-30 16:15:54
Autor: Piotr
donald tusk
Dnia Tue, 30 Jun 2009 15:34:04 +0200, jadrys napisał(a):

To był naprawdę idiotyczny post. Już go usunąłem. Piotrze, mógłbyś usunąć również swój? Bym był niezmiernie zobowiązany.

U mnie cancele nie dochodzą, w sumie diabli wiedzą dlaczego, mogę
zamienić na pustą.
Piotr

Data: 2009-06-30 16:24:16
Autor: jadrys
donald tusk
Piotr pisze:
[...]

No to może spróbuj  tego pustego.. Tak żeby nie było widać tego kretyńskiego tekstu..

Data: 2009-06-30 17:31:56
Autor: Piotr
donald tusk
Dnia Tue, 30 Jun 2009 16:24:16 +0200, jadrys napisał(a):

No to może spróbuj  tego pustego.. Tak żeby nie było widać tego kretyńskiego tekstu..

No to poszło.
Piotr

Data: 2009-06-30 18:20:05
Autor: jadrys
donald tusk
Piotr pisze:
Dnia Tue, 30 Jun 2009 16:24:16 +0200, jadrys napisał(a):

No to może spróbuj  tego pustego.. Tak żeby nie było widać tego kretyńskiego tekstu..

No to poszło.
Piotr

Chyba to nic nie dało. U mnie jest to nadal widoczne..

Data: 2009-06-30 18:28:54
Autor: Piotr
donald tusk
Dnia Tue, 30 Jun 2009 18:20:05 +0200, jadrys napisał(a):

Chyba to nic nie dało. U mnie jest to nadal widoczne..

Został tylko mój tekst. Ty jeżeli już sciągnąłeś pierwszą wersję, to
kasacja mojego posta u ciebie go nie zmieni, powinien się tylko
pojawić mój nowy, bez twojego tekstu. Sprawdź na innej przeglądarce. Piotr

Data: 2009-07-01 08:49:54
Autor: Vic
donald tusk
Piotr wrote:
Został tylko mój tekst. Ty jeżeli już sciągnąłeś pierwszą wersję, to
kasacja mojego posta u ciebie go nie zmieni, powinien się tylko
pojawić mój nowy, bez twojego tekstu. Sprawdź na innej przeglądarce.

Panowie, wyluzujcie.
Nie ma sie czym ekscytowac.

A ty, Jadrys, albo musisz powiedziec partnerowi, ze nie zyczysz sobie aby pisal posty w twoim imieniu pod twoja nieobecnosc przy klawiaturze, albo jak najszybciej zapisac sie na wizyte u psychiatry - to moze byc schizofrenia.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 10:43:44
Autor: jadrys
donald tusk
Vic pisze:
Piotr wrote:
[...]

Jakiemu partnerowi? Wypraszam sobie - nie mam Ĺźadnego partnera.. nawet w interesach.

Data: 2009-07-01 11:24:35
Autor: Vic
donald tusk
jadrys wrote:
Jakiemu partnerowi? Wypraszam sobie - nie mam Ĺźadnego partnera.. nawet w interesach.

chcialem to ujac jak najbardziej ogolnikowo :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 10:40:53
Autor: jadrys
donald tusk
Piotr pisze:
[...]

Nie, nic to nie dało.

Data: 2009-07-01 12:49:26
Autor: Piotr
donald tusk
Dnia Wed, 01 Jul 2009 10:40:53 +0200, jadrys napisał(a):

Nie, nic to nie dało.

Oczywiscie, że dało. Gdy sciągnąłem posty na innnego kompa,
inkryminowanego już tam nie było.
Piotr

Data: 2009-07-01 13:09:31
Autor: Vic
donald tusk
Piotr wrote:
Oczywiscie, że dało. Gdy sciągnąłem posty na innnego kompa,
inkryminowanego już tam nie było.

Ufff, dobrze ze wam sie udalo!

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 13:14:40
Autor: Piotr
donald tusk
Dnia Wed, 01 Jul 2009 13:09:31 +0200, Vic napisał(a):

Ufff, dobrze ze wam sie udalo!

Ty jakiś nieczuły jesteś, vicu... Trochę empatii... :-)
Piotr

Data: 2009-07-01 13:33:06
Autor: Vic
donald tusk
Piotr wrote:
Ty jakiś nieczuły jesteś, vicu... Trochę empatii... :-)

Po empatie to do awe'go najlepiej :) On twierdzi, ze charakteryzuje sie nadprzecietna empatia :D

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 15:44:36
Autor: jadrys
donald tusk
Piotr pisze:
[...]

To już nie istotne, ale w Thunderbirdze, Outlooku i linuksowym KNodene na różnych serwerach wiadomość jest nadal widoczna. Tych które ja wykasowałem nie ma..

Data: 2009-07-01 00:17:25
Autor: raff
donald tusk
Dnia Tue, 30 Jun 2009 10:44:33 +0200, jadrys napisał(a):

> Nie, chyba nie.. Musisz wziąć pod uwagę to że ona pochodzi i mieszka w > najpodlejszej dzielnicy Poznania.. Tam oni wszyscy tak mają. Trochę > pobędzie na grupie, liźnie kultury i może będą z niej jeszcze ludzie > (nie tylko się śmiali). Poetką to już raczej nie zostanie. Te wiersze z > zeszłego roku były najwyraźniej plagiatem.

Nu i wot, sowietskij żentelmen... He, he...

Nie da sie.

;p

R.

Data: 2009-07-01 08:50:36
Autor: Vic
donald tusk
raff wrote:
> [...]

U mnie cancele nie dochodzą, w sumie diabli wiedzą dlaczego, mogę

No, rzeczywiscie sie nie da... :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-03 22:05:30
Autor: Krzysiek
donald tusk
Hallo,

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2e2tt$4h3$1news.onet.pl...
> [...]

U mnie cancele nie dochodzą, w sumie diabli wiedzą dlaczego, mogę

ale o ktore posty wlasciwie chodzi??

MFG
Krzysiek

 --