donek ty kibolu

Data: 2013-08-20 03:42:20
Autor: Marek Woydak
donek ty kibolu

Prokurator od Amber Gold teraz oskarża kibiców!

Witold Niesiołowski  z prokuratury rejonowej w Gdyni twierdzi, że podczas
bójki na plaży stroną „atakującą” byli obywatele polscy. To za jego
kadencji w prokuraturze w Gdańsku zapadały pierwsze decyzje o odmowie, a
potem o umorzeniu śledztwa ws. Amber Gold. Inną wersję wydarzeń przedstawia
policja, która utrzymuje, że to nie polscy kibice pierwsi zaatakowali
Meksykanów. - Osobiście zapoznawałem się z materiałami dowodowymi w sprawie, w tym z
monitoringiem i nie wiem, w oparciu o co takie stwierdzenia padają z ust
rzecznika Komendy Głównej – mówił na antenie RMF FM rzecznik KGP insp.
Mariusz Sokołowski.

Zupełnie inną wersję wydarzeń przedstawia natomiast prokurator rejonowy z
Gdyni Witold Niesiołowski.

- Na tym etapie ustalono, że stroną - w cudzysłowie - „atakującą” byli
obywatele polscy, natomiast stroną „poszkodowaną” obywatele Meksyku (...)
Osobiście zapoznawałem się z materiałami dowodowymi w sprawie, w tym z
monitoringiem i nie wiem, w oparciu o co takie stwierdzenia padają z ust
rzecznika Komendy Głównej – tłumaczył z kolei na antenie Polskiego Radia
prokurator Witold Niesiołowski.

Co ciekawe, choć dziś, niewiele osób może o tym pamiętać, nazwisko
prokuratora Niesiołowskiego pojawia się w związku z aferą Amber Gold. Jak
ujawniła „Gazeta Polska Codziennie” to właśnie za jego kadencji kadencji
zapadały pierwsze decyzje o odmowie, a potem o umorzeniu śledztwa ws. Amber
Gold. Okazuje się, że pomimo decyzji sądu nakazującej prokuraturze podjęcie
działań w tej sprawie, prokurator Witold Niesiołowski odmówił, a w
konsekwencji do lutego 2011 r. gdańska prokuratura nie wszczęła żadnego
postępowania.

- 7 lutego 2011 r. prokurator generalny Seremet osobiście odwołał szefa
prokuratury Witolda Niesiołowskiego i na jego miejsce powołał prokurator
Marzannę Majstrowicz z prokuratury w Gdyni. W ramach „wymiany” prokurator
Niesiołowski zastąpił ją na stanowisku – wynika z ustaleń „Gazety Polskiej
Codziennie”.

Data: 2013-08-20 19:42:46
Autor: Mark Woydak
donek ty kibolu
Nie masz honoru podła pisowska świnio?
Sprawia ci przyjemność kanalio podszywanie się pod moje dane?
Tacy jak ty nie potrafią walczyć na argumenty,
a jedynie stosuja ubeckie metody!
Gardzę takimi bydlakami jak ty!

MW