donos do Ligii Kobiet ;)

Data: 2013-02-19 09:54:09
Autor: ddddddd
donos do Ligii Kobiet ;)
W dniu 2013-02-19 08:16, Andrzej Lawa pisze:
Spadło nieco śniegu... i się zaczęło. Jadą dziumdzie w swoich
wypasionych SUVach po 35km/h i DOSŁOWNIE zatrzymują się przed zakrętami...

Liga Kobiet powinna im nagadać za propagowanie stereotypu "baby za
kierownicą" ;->

A sprzedaj jedna z drugą swoją wielgachną gablotę, jak nie potrafisz się
nią posługiwać, i zatrudnij szofera!! Bezrobocie spadnie...

Tu nie chodzi o posługiwanie. Sąsiad ma SUVa to ja też chcę, taka moda, tylko sąsiada stać na dobre opony, a ja muszę spłacać kredyt...
A mi się ludzie dziwią że jak szukam samochodu to sprawdzam na jakich najmniejszych oponach jeździ - bo na komplet zimówek 15" za 1400zł mnie stać, a 3000zł na 17" już tak chętnie bym nie wydał (bo tyle kosztują standardowe Continentale z których jestem bardzo zadowolony, zgaduję że za wersję do SUVa trzeba zapłacić więcej?).

Już chyba wolę "szybkich Billów" przesadzających w drugą stronę, byle by
tylko wcześnie i łagodnie zaparkowali w jakimś miękkim rowie i przestali
na parę dni stanowić zagrożenie ;)

eee, jak śnieg na drodze to chyba nie przesadzają (wnioskuję to po tym że jeżdżę najszybciej ;) gorzej jak droga _wygląda_ na suchą....

Lukasz

Data: 2013-02-19 01:03:37
Autor: WS
donos do Ligii Kobiet ;)
On 19 Lut, 09:54, ddddddd
<luk...@bezspamubojczuk.wytnijbezspamu.net.pl> wrote:

Tu nie chodzi o posługiwanie. Sąsiad ma SUVa to ja też chcę, taka moda,

Ja dochodze do wniosku, ze im gorzej baba jezdzi tym maz kupuje jej
wiekszy i ciezszy samochod, zeby w razie czego sie nie zabila...

WS

PS. Dzis znow takie "cus" zjamowalo 2 miejsca park. przed sklepem -
~1.7 metra odstepu obok samochodu musialo zostac wolne...

donos do Ligii Kobiet ;)